LOBOS Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har et spørsmål til bittorrent client Azureus og etter å ha sjekket relgene kom jeg frem til at spørsmålet mitt var lovlig... så her er det Når man seeder *.avi o.l filer er det da trygt å see på dem med feks Windows Media player mens den seeder? Jeg har lest mye om .torrent i det siste og lært mye nytt, men jeg kunne ikke finne noe konkret svar på om dette hvar noe problem eller ikke. Akkurat nå så kopierer jeg fillen jeg har downa til en anne plass og lar seeding fila ligge der den ble down til. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ikke no problem det Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 stemmer det. når man seeder så kan man trygt bruke filen, sålenge den ikke blir modifisert. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Okalydokaly Takker for svar. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det er helt grei at maskinen har masse programmer som leser samme fil samtidig. Det som derimot ikke går ann er at flere programmer skriver samtidig. Det blir jo også rot om du både leser og skriver samtidig selvfølgleig, men du kan ikke gjøre noe galt. Du blir bare stoppet av OS. -Stigma Lenke til kommentar
Konge Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Og om du nå har lastet ned en fil som er pakket så kan denne pakkes ut samtidig som du fortsatt seeder . Så fremt du ikke gjør noe med orginalfilene da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå