Jtand Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan kan jeg tjene penger til nytt anlegg? Noen forslag...? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Få deg en jobb som alle andre? knis.. du kan jo pante flasker, måke snø, klippe gress, selge alt du eier, tigge penger, tilby tjenester for penger, osv.. bruk fantasien.. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 06:20 - 16:30 = SKOLE ellers mye å gjøre sååååå... Annet? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 06:20 - 16:30 = SKOLE ellers mye å gjøre sååååå... Annet? Penger vokser ikke på trær. Du må jobbe for dem. Har du ikke tid til å jobbe, får du heller ingen penger. Simple as that! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 06:20 - 16:30 = SKOLE ellers mye å gjøre sååååå... Annet? Penger vokser ikke på trær. Du må jobbe for dem. Har du ikke tid til å jobbe, får du heller ingen penger. Simple as that! Åh? penger er laget av papir da. Og hvor kommer papiret fra da? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Papirfarbrikken. Gå ut i skogen og finn deg ett tre, og lag deg dine egne penger. Som alle andre sier, så er det en idè og finne deg en jobb. Om ikke hele uken, så i allefall i helgene. 9-16 en lørdag gjør ikke noe. Lettjente penger også. Greit, ikke så gøyt kanskje, men likevel. Eller, hvis du har en rik pappa, så spør han om en tusing eller 2 i uken? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 06:20 - 16:30 = SKOLE Hvilken type skole går du på? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 06:20 - 16:30 = SKOLE Hvilken type skole går du på? Her har han vell regnet med en lang transport til og fra skolen? On-topic: Rane en bank? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 06:20 - 16:30 = SKOLE Hvilken type skole går du på? Som sagt, medregnet reise Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan kan jeg tjene penger til nytt anlegg? Noen forslag...? Kom på noen flere forslag i farten: - Gift deg med en rik dame. - Spør en rik onkel. - Start et kjedebrev på msn og skriv hvor hardt du har det. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan kan jeg tjene penger til nytt anlegg? Noen forslag...? Kom på noen flere forslag i farten: - Gift deg med en rik dame. - Spør en rik onkel. - Start et kjedebrev på msn og skriv hvor hardt du har det. Kjedebrev God idé! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Gå med søndagsavisa/VG Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 tilby tjenester for penger, osv.. bruk fantasien.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kan jo hende han er en racer til å lage middag.. Tror jeg hadde betalt for det vertfall Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 tilby tjenester for penger, osv.. bruk fantasien.. Tror du tenkte det samme som meg ja :!: Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Gjør som meg - Jobb med fattern i vinterferien! Vi jobber sammen, og så jobber vi fra 6-10, så går vi hjem og jeg får alle timene hans, slik at jeg får full dag Menne... Søk jobb i daglivarebutikk/bensinstasjon, der er det veldig fleksibel arbeidstid... hvis du ikke driver med noe idrett/hobby som foregår utenfor hjemmet burde det jo være NULL problem! Jobb 2 kvelder og en helgedag i uka, så skal du se at du får litt mer penger å rutte med Også en ting til... du burde seriøst tenke på Joker Onsdag! Det er der du har størst sannsnynlighet for å vinne milliongevinnst (1:49000, ifrohold til VikingLotto, der det er 1:500000 ) Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 tilby tjenester for penger, osv.. bruk fantasien.. Tror du tenkte det samme som meg ja :!: Nå må dere få hodet ut av kofferten! :!: Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Gjør som meg - Jobb med fattern i vinterferien! Vi jobber sammen, og så jobber vi fra 6-10, så går vi hjem og jeg får alle timene hans, slik at jeg får full dag Menne... Søk jobb i daglivarebutikk/bensinstasjon, der er det veldig fleksibel arbeidstid... hvis du ikke driver med noe idrett/hobby som foregår utenfor hjemmet burde det jo være NULL problem! Jobb 2 kvelder og en helgedag i uka, så skal du se at du får litt mer penger å rutte med Også en ting til... du burde seriøst tenke på Joker Onsdag! Det er der du har størst sannsnynlighet for å vinne milliongevinnst (1:49000, ifrohold til VikingLotto, der det er 1:500000 ) LAN i vinterferien Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 tilby tjenester for penger, osv.. bruk fantasien.. Tror du tenkte det samme som meg ja :!: Nå må dere få hodet ut av kofferten! :!: Hva tenkte du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå