Gå til innhold

Hvordan kan jeg tjene penger til nytt anlegg?

Jtand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Papirfarbrikken. :p Gå ut i skogen og finn deg ett tre, og lag deg dine egne penger.

Som alle andre sier, så er det en idè og finne deg en jobb. Om ikke hele uken, så i allefall i helgene. 9-16 en lørdag gjør ikke noe. Lettjente penger også. Greit, ikke så gøyt kanskje, men likevel.

Eller, hvis du har en rik pappa, så spør han om en tusing eller 2 i uken?

Lenke til kommentar

Gjør som meg - Jobb med fattern i vinterferien! :D Vi jobber sammen, og så jobber vi fra 6-10, så går vi hjem og jeg får alle timene hans, slik at jeg får full dag :cool:

Menne... Søk jobb i daglivarebutikk/bensinstasjon, der er det veldig fleksibel arbeidstid... hvis du ikke driver med noe idrett/hobby som foregår utenfor hjemmet burde det jo være NULL problem! Jobb 2 kvelder og en helgedag i uka, så skal du se at du får litt mer penger å rutte med ;)

Også en ting til... du burde seriøst tenke på Joker Onsdag! :D Det er der du har størst sannsnynlighet for å vinne milliongevinnst (1:49000, ifrohold til VikingLotto, der det er 1:500000 :p)

Lenke til kommentar
Gjør som meg - Jobb med fattern i vinterferien! :D Vi jobber sammen, og så jobber vi fra 6-10, så går vi hjem og jeg får alle timene hans, slik at jeg får full dag :cool:

Menne... Søk jobb i daglivarebutikk/bensinstasjon, der er det veldig fleksibel arbeidstid... hvis du ikke driver med noe idrett/hobby som foregår utenfor hjemmet burde det jo være NULL problem! Jobb 2 kvelder og en helgedag i uka, så skal du se at du får litt mer penger å rutte med ;)

Også en ting til... du burde seriøst tenke på Joker Onsdag! :D Det er der du har størst sannsnynlighet for å vinne milliongevinnst (1:49000, ifrohold til VikingLotto, der det er 1:500000 :p)

LAN i vinterferien :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...