funkycloud Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Heisann skal kjøpe mp3 spiller og vurderer feks om jeg skal kjøpe en relativt billig spiller som Apacer Audio Steno AV220 512MB eller om jeg skal punge ut for en aigo h-120 med 2 gigabyte. Jeg har sett endel mp3 spillere og, det er irriterende med elektronikk som blir ødelagt etter 2 måneders bruk. Ukjente merker i forhold til mer kjente kan jo være en ulempe her men det er jo selvfølgelig ikke altid regelen. Det som er viktig for meg er: At den ikke blir ødelagt etter kort tid.( har et rykte om mye reparasjoner/ ofte innbytte) At den kan brukes på strømadapter i heimen. At batteriet har ok levetid Noen som har erfaring med Aigo eller Apacer Så vil jeg mer enn gjerne høre deres opplevelser. Eller har noen andre anbefalinger?? mange takk! Lenke til kommentar
maca Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei, Du kan lese tilbakemeldinger fra brukere hos Komplett. Bare finn Aigo spilleren i sortimentet, og du vil se feedback fra andre om dette produktet. Sikler på den selv, men foreløpig har jeg bare 2 min. vei til jobb, så jeg har ikke så vanvittig bruk for musikk på veien ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå