Oljens Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 I produktguiden under erfaringer sier en bruker følgende om MV700: "Lydkvaliteten er ikke så bra, men med en ekstern mikrofon, blir det MEGET bra." https://prisguiden.no/vis_produkt.php?pro...review_id=12153 Jeg har selv et MV700 og er misfornøyd med lyden, men slik jeg har forstått er det ikke mulig å koble til ekstern mikrofon til kameraet. Ikke finner jeg mikrofoninngang på kameraet og ikke er ekstern mikrofon oppført i de tekniske spesifikasjonene for kameraet. Kan det virkelig stemme at det er mulig å koble ekstern mikrofon til MV700? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det er nok ikke mikrofoninngang på det kameraet nei, men muligens denne går: MPX Sjekk manualen din om mikrofon kan tilkobles via den intelligente tilbehørskoen. Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Et enkelt "Googlesøk" gav svaret som finnes her i forumet: "Post:#13 Skrevet: 21/01/2005 : 22:15 Brukermoderator Gruppe: Medlem-mod (SM) Innlegg: 5889 QUOTE (lasmur @ 21/01/2005 : 21:55) Kan få mic jo... Men koster ca 1200... (fot på kameraet) Ikke på Canon MV700-serien. Den har verken strømførende/intelligent tilbehørssko eller mikrofoninngang." http://forum.akam.no/index.php?showtopic=3...dpost&p=3544284 Uttalelsen under erfaringer som referert til tidligere forblir en gåte. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jaja, det forundrer meg ikke. Canon sin MV serie har alltid vært noe skikkelig drit. Lyd er ofte underprioritert, men jeg vil si at lyden er nesten 50% av opplevelsen. Jeg ville prøvd å få solgt det og kjøpt meg noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå