Abdullah Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Noen som har installert phpBB forum? Får meldingen: Critical Error, could not connect to database. Hva skal jeg gjøre? har database gående.... MySQL 3.2.2 Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Formater! Nei,da... For det første! Sjekk instillingene dine! Hva skjer når du prøver å kjøre install.php? Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 23. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2002 Får feilmeldingen: "Critical Error, could not connect to database" Leier webplass fra http://www.Bluedomino.com Må jeg stille på noe i MySQL? bruker bare det vanlige oppstettet den kom med. Står en database der som heter "mysql" Har som sagt gitt adgang til config og en annen fil i forumet. Men det blir ikke installert. Forresten, vet du om jeg kan brukes bare det mellom <body> taggen til og lime inn i designmalene på et annen webside? er det mulig og sette størrelsen på forumet til eg. 70-80% ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå