Darkwing Duck Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei. Lurer bare på om det er noen som har erfaringer med rep hos Netshop? (Dødt skjermkort) F.eks hvor lang tid det tar? Fikk bare mail om at jeg fikk beskjed når det var klart når jeg spurte hvor lang tid det ville ta. Dette er på ingen måte ment som klaging/syting. Går bare og lurer på om jeg skal kjøpe nytt skjermkort mens jeg venter på det andre i retur. (Må på bygda og låne pc hver gang jeg skal på nett) Mvh Darkwing Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 tok 1 dag i mitt tilfelle., da sendte de ut det nye samme dag som de mottok det som var ødelagt. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Hadde ikke regnet med at det skulle gå så fort. Sendte det mandag i forrige uke og det ble utlevert til netshop fredag formiddag. Snodig hvor avhengig man blir av pc'en. Spesielt når den ikke virker Darkwing Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Kan legge til at min erfaring nå med rep-tid hos Netshop nå er foreløpig over 1 uke og når man tar kontakt med kundeservice så får man som svar at ""den er nok under behandlig nå"". (Hmmmm!? Ikke helt oversikt kanskje?) Mulig jeg er utålmodig med etter 2 uker uten pc hjemme så får man litt abstinenser. Mvh Darkwing Lenke til kommentar
entonic Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Forestill deg det etter 5 uker. blir rimelig shaka da Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg vurderer å kjøpe nytt imorgen. Og gjett hva, det blir ikke hos Netshop. Darkwing Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Kun hatt en retur til netshop. Defekt hovedkort Utlevert til netshop 3.11.04 Funnet defekt og erstaningsordre laget 24.11.04 (dvs 3 uker etter at netshop hadde mottatt kortet). 2.12.04 får mail om at nytt kort ikke kan skaffes, og må da velge et alternativt kort. Min erfaringer er altså ca 1mnd + postgang. Men som sagt - kun hatt en retur hos netshop. Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vil melde meg på dem som mener det går for lang tid (men så er jeg vant med psdata som er kjappe som f.. på returer). Har selv ett skjermkort som har vært der siden mandag for ca. 1.5 uke siden (det tok over en uke før dem begynnte på saken fra dem fikk inn kortet) nå venter jeg på at dem skal få ut fingern for å teste hovedkortet mitt siden det viser seg at det ikke var skjermkortet men mest trolig PCIe slot'en på A8N-SLI kortet mitt (det fikk dem inn i dag og dem sa i går dem skulle se på det så snart dem fikk det så regner med jeg får whine litt på tlf med dem i morra siden retur systemet deres er totalt verdiløst da en har null kontroll som kunde hva som skjer siden det ikke finnes noen referanser til dine returer på websidene.) Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 det fikk dem inn i dag og dem sa i går dem skulle se på det så snart dem fikk det så regner med jeg får whine litt på tlf med dem i morra siden retur systemet deres er totalt verdiløst da en har null kontroll som kunde hva som skjer siden det ikke finnes noen referanser til dine returer på websidene.) Fått noe svar fra de idag? Ser dårlig ut at det blir noe skjermkort til helgen. Darkwing Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Èn dag med defekt hovedkort er min erfaring. Leverte varen hos NetShop, og hentet ny vare dagen etter. Det var imidlertid en DOA-sak, mulig at de behandles raskere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Komponenter som er tydeleg døde tar jo ikkje så lang tid, men eg kan tenke meg at om du har eit anna problem der skjermkortet delvis virker så må dei få nytt av leverandøren og greier. At det tar ein månad å finne ut om eit hovudkort kan fiksast eller ei er for lang tid. Ikkje kan eg forklare kvifor. NetShop pleier å være raske med det meste, men det virker som reklamasjon er eit svakt punkt Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 I mitt tilfelle var kortet heldødt. Ikke engang vifta gikk. Så nå får jeg vel ta meg en tur til byen og kjøpe et nytt så lenge. Forbanna dritt. Darkwing. Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 det fikk dem inn i dag og dem sa i går dem skulle se på det så snart dem fikk det så regner med jeg får whine litt på tlf med dem i morra siden retur systemet deres er totalt verdiløst da en har null kontroll som kunde hva som skjer siden det ikke finnes noen referanser til dine returer på websidene.) Fått noe svar fra de idag? Ser dårlig ut at det blir noe skjermkort til helgen. Dem hadde en tekniker som var syk men dem skulle jobbe hele helgen med retur saker så dem regnet med å bli ferdig med sakene til mandag. så får klare meg med gamle pc'en intil videre :/ Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Sendte tilbake "defekt" hovedkort og måtte vente ca. 3 uker før jeg fikk svar om at det ikke var noe galt med kortet. Jeg skulle dog ikke faktureres for den første sjekken, noe som må sies å være grei service. Ringte dog retur-avdelingen og vi ble enige om jeg sendte inne flere deler for testing (cpu, ram og kjøler) Det har nå tatt 2 uker til uten at noe har skjedd. Begynner å bli litt lei nå og vil helst bare benytte meg av angrefristen. Lenke til kommentar
dingo Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Min anbefaling, styr unna Netshop. Min erfaring så langt, trege på retur i tillegg meg uhøflig kundebehandler, rett og slett frekk var han når jeg syntes 1 uke var lenge nok å vente Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hvor frekk en kundebehandler er kommer veldig ofte an på hvordan du er selv. Dersom du kjefter og smeller etter en uke, kan jeg godt forstå at kundebehandleren blir småfrekk tilbake. Netshop, som de fleste andre butikker, har flere kunder enn akkurat deg. Endret 20. februar 2005 av TEE Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Netshop begynner vel å bli som flere andre... Litt for mange kunder og returer i forhold til bemanning... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Kan nesten se sånn ut. Og da gjenstår det å se om de er så fantastiske som alle skal ha det til og faktisk løser problemet, eller om de gjør samme feil som andre webshopper har gjort. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Fikk mail på lørdag ettermiddag om at kortet var behandlet og jeg skulle velge et nytt kort pga at det gamle hadde gått ut. Har startet en ny tråd om dette under kat: skjermkort. Mvh Darkwing Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har hatt to retursaker med skjermkort hos Netshop. Begge tok en uke. Det syns jeg er meget bra Tviler på du finner noe særlig raskere butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå