Gå til innhold

Erfaringsmessig, rep-tid hos Netshop?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lurer bare på om det er noen som har erfaringer med rep hos Netshop? (Dødt skjermkort)

 

F.eks hvor lang tid det tar?

 

Fikk bare mail om at jeg fikk beskjed når det var klart når jeg spurte hvor lang tid det ville ta.

 

Dette er på ingen måte ment som klaging/syting.

 

Går bare og lurer på om jeg skal kjøpe nytt skjermkort mens jeg venter på det andre i retur. (Må på bygda og låne pc hver gang jeg skal på nett)

 

Mvh

 

Darkwing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan legge til at min erfaring nå med rep-tid hos Netshop nå er foreløpig over 1 uke og når man tar kontakt med kundeservice så får man som svar at ""den er nok under behandlig nå"".

 

(Hmmmm!? Ikke helt oversikt kanskje?)

 

Mulig jeg er utålmodig med etter 2 uker uten pc hjemme så får man litt abstinenser.

 

Mvh

Darkwing

Lenke til kommentar

Kun hatt en retur til netshop. Defekt hovedkort

 

Utlevert til netshop 3.11.04

Funnet defekt og erstaningsordre laget 24.11.04 (dvs 3 uker etter at netshop hadde mottatt kortet).

2.12.04 får mail om at nytt kort ikke kan skaffes, og må da velge et alternativt kort.

 

Min erfaringer er altså ca 1mnd + postgang.

 

Men som sagt - kun hatt en retur hos netshop.

Lenke til kommentar

Vil melde meg på dem som mener det går for lang tid (men så er jeg vant med psdata som er kjappe som f.. på returer).

 

Har selv ett skjermkort som har vært der siden mandag for ca. 1.5 uke siden (det tok over en uke før dem begynnte på saken fra dem fikk inn kortet)

 

nå venter jeg på at dem skal få ut fingern for å teste hovedkortet mitt siden det viser seg at det ikke var skjermkortet men mest trolig PCIe slot'en på A8N-SLI kortet mitt :(

 

(det fikk dem inn i dag og dem sa i går dem skulle se på det så snart dem fikk det så regner med jeg får whine litt på tlf med dem i morra siden retur systemet deres er totalt verdiløst da en har null kontroll som kunde hva som skjer siden det ikke finnes noen referanser til dine returer på websidene.)

Lenke til kommentar
det fikk dem inn i dag og dem sa i går dem skulle se på det så snart dem fikk det så regner med jeg får whine litt på tlf med dem i morra siden retur systemet deres er totalt verdiløst da en har null kontroll som kunde hva som skjer siden det ikke finnes noen referanser til dine returer på websidene.)

Fått noe svar fra de idag?

 

Ser dårlig ut at det blir noe skjermkort til helgen.

 

 

Darkwing

Lenke til kommentar

Komponenter som er tydeleg døde tar jo ikkje så lang tid, men eg kan tenke meg at om du har eit anna problem der skjermkortet delvis virker så må dei få nytt av leverandøren og greier. At det tar ein månad å finne ut om eit hovudkort kan fiksast eller ei er for lang tid. Ikkje kan eg forklare kvifor.

 

NetShop pleier å være raske med det meste, men det virker som reklamasjon er eit svakt punkt :(

Lenke til kommentar
det fikk dem inn i dag og dem sa i går dem skulle se på det så snart dem fikk det så regner med jeg får whine litt på tlf med dem i morra siden retur systemet deres er totalt verdiløst da en har null kontroll som kunde hva som skjer siden det ikke finnes noen referanser til dine returer på websidene.)

Fått noe svar fra de idag?

 

Ser dårlig ut at det blir noe skjermkort til helgen.

Dem hadde en tekniker som var syk men dem skulle jobbe hele helgen med retur saker så dem regnet med å bli ferdig med sakene til mandag.

 

så får klare meg med gamle pc'en intil videre :/

Lenke til kommentar

Sendte tilbake "defekt" hovedkort og måtte vente ca. 3 uker før jeg fikk svar om at det ikke var noe galt med kortet. Jeg skulle dog ikke faktureres for den første sjekken, noe som må sies å være grei service. Ringte dog retur-avdelingen og vi ble enige om jeg sendte inne flere deler for testing (cpu, ram og kjøler) Det har nå tatt 2 uker til uten at noe har skjedd. Begynner å bli litt lei nå og vil helst bare benytte meg av angrefristen.

Lenke til kommentar

Hvor frekk en kundebehandler er kommer veldig ofte an på hvordan du er selv. Dersom du kjefter og smeller etter en uke, kan jeg godt forstå at kundebehandleren blir småfrekk tilbake.

 

Netshop, som de fleste andre butikker, har flere kunder enn akkurat deg.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...