Gå til innhold

HJELP!!! Skjermkortet mitt er muggent!!


Dr.X

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å klokke opp mitt Gainward TI 4600 Golden Retail med Expertool!! Jeg klokka bare opp litt. Etter dette ville ikke 3DMark2001 SE fungere!! Ikke GTA3 heller! og ikke Max Payne! HVA HAR SKJEDD!?!?! Kompisen min har Gainward Ti 4400 og hos han skjedde det samme! Vi kjører Windows XP og 3dMark Builden er 200. han sier at ikke finner en 3dAccelerator som støtter DirectX8.1 selv om vi har 8.1 versjonen!! PLEASE HELP ME!!!! Jeg vil helst ikke formatere heller...

 

Dr.X

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen!

Dette hjalp meg veldig mye må jeg si.... Hva skal jeg gjøre? Uninstallere EPerTool og installere NVMax? Men er det sikkert at det fikser seg når jeg formaterer? Det er jo bare noe software-messig eller? Skal prøve..

 

Dr.X

Lenke til kommentar

****, det funker ikke! Har prøvd å installere DirectX8.1 flere ganger! Har også prøvd alle de gamle og nye driverene til kortet.. Dritt. 3dMark2001SE sier at jeg ikke har et 3dkompatibelt kort. Dxdiag testing sier at jeg "ikke har 3d".. Akkurat det samme skjedde med kompisen min også.. samme programm(xpertool) og nesten samme kort(Ti4600). Finnes det ikke en "repair" funksjon i win Xp prof??? Et eller annet, bare jeg slipper å formatere C: ! Det er jo tydeligvis DirectX området i Win som er skadet!

 

Dr.X

Lenke til kommentar

du kan jo prøve og skrive msconfig i kjør menyen.

gå så til gjenoppretting.

velg en dato før du tullet med instillingene og følg instruksjonene.

 

aha så ikke fjodr sitt innlegg samme saken det.

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-06-22 18:07 ]

Lenke til kommentar

Du tok en risk ved å overklokke kortet ditt....

Ting KAN gå galt, særlig ved bruk av Experttool !!! (Det Suger Villt)

 

Du skulle sjekket noen overklokkings-programmer, før du begynte overklokkinga... Nvmax 4 er tingen :grin:

 

Uansett, du tok en risk og det må du betale for....

Formater du....Da ordner det seg sikkert :wink:

Utrolig kjipern...(jeg veit)

 

PS. Hva var egentlig vitsen med å overklokke et så bra kort ???

Eier du og kameraten din respeket for kortene ??

SKAM DEG !!! hehe :grin:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg ville bare oppnå en ENDA bedre 3DMark 2001 Se score! Jeg hadde overhode i trengt å klokke det opp fordi ALT går 100% laggefritt! Men det er jo litt tøft å klokke opp da! Har i hvertfall nok kjøling så.. Jeg prøver systemoppretning! Funker ikke det så er det format C:.. funker ikke DET så er det å sende kortet til komplett. Får sikkert et nytt et!

 

Dr.X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...