Dr.X Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg prøvde å klokke opp mitt Gainward TI 4600 Golden Retail med Expertool!! Jeg klokka bare opp litt. Etter dette ville ikke 3DMark2001 SE fungere!! Ikke GTA3 heller! og ikke Max Payne! HVA HAR SKJEDD!?!?! Kompisen min har Gainward Ti 4400 og hos han skjedde det samme! Vi kjører Windows XP og 3dMark Builden er 200. han sier at ikke finner en 3dAccelerator som støtter DirectX8.1 selv om vi har 8.1 versjonen!! PLEASE HELP ME!!!! Jeg vil helst ikke formatere heller... Dr.X Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 1. Ikke skriv som en unge. 2. Ikke vis noen tegn som tilvirkere desperathet. 3. Unintsaller XPertTool, det fucker. Kanskje du må formatere. hih hi hihih. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Ikke bruk Xpertool. Bruk NvMax. Funker helt rått. Klokka ett TNT2 M64 kort her om dagen med den. Gikk fra 125/143 til 200/210 med en hjemme mekka ribbe skjært opp med dremel (gammel slot1 alpha ). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Takk for hjelpen! Dette hjalp meg veldig mye må jeg si.... Hva skal jeg gjøre? Uninstallere EPerTool og installere NVMax? Men er det sikkert at det fikser seg når jeg formaterer? Det er jo bare noe software-messig eller? Skal prøve.. Dr.X Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei! Prøv å legg inn de nye Detonator XP driverene fra nVidia igjen. Og eXpertTool er et dårlig overklokkings program. Last ned NVMax 4 her! Hvis ikke det funker med nye drivere så vet ikke jeg, men får du noen feil melding når du spiller osv? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 13:36, Dr.X skrev:Men er det sikkert at det fikser seg når jeg formaterer? Joda, det fikser seg da, men prøv heller å legge inn nye drivere og kansje DirectX på nytt. Quote: Det er jo bare noe software-messig eller? Jupp, det er software messig. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Ok, det er bra.. Jeg skal prøve å installere nye drivere go directx. Burde jeg kanskje avinstallere Skjermkortet helt, og legge det inn på nytt? Skal kvitte meg med Xpertool også! dritt! Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 ****, det funker ikke! Har prøvd å installere DirectX8.1 flere ganger! Har også prøvd alle de gamle og nye driverene til kortet.. Dritt. 3dMark2001SE sier at jeg ikke har et 3dkompatibelt kort. Dxdiag testing sier at jeg "ikke har 3d".. Akkurat det samme skjedde med kompisen min også.. samme programm(xpertool) og nesten samme kort(Ti4600). Finnes det ikke en "repair" funksjon i win Xp prof??? Et eller annet, bare jeg slipper å formatere C: ! Det er jo tydeligvis DirectX området i Win som er skadet! Dr.X Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 19:28, Rafael skrev:MrA| har du vannkjøling ? Nei. Kun den gammle monster kjøleren fra Swiftech. Idle-temp på 49C :smile:. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Er det INGEN som veit hvordan jeg kan fikse problemet? Det er sinnsykt plagsomt! Det hjalp som sagt IKKE å installere nye drivere eller DirectX. Det eneste jeg kan gjøre er vel å formatere da.... Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 start/programmer/tilbehør/systemverktøy/ systemgjenoppretting Funker ikke det så er det formatering.. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 du kan jo prøve og skrive msconfig i kjør menyen. gå så til gjenoppretting. velg en dato før du tullet med instillingene og følg instruksjonene. aha så ikke fjodr sitt innlegg samme saken det. [ Denne Melding var redigert av: airguard på 2002-06-22 18:07 ] Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Ok, takk for hjelpen! Skal prøve systemgjenoppretning! bra at det i hvertfall finnes NOEN seriøse(kompetente!) folk på hardware.no!! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Du tok en risk ved å overklokke kortet ditt.... Ting KAN gå galt, særlig ved bruk av Experttool !!! (Det Suger Villt) Du skulle sjekket noen overklokkings-programmer, før du begynte overklokkinga... Nvmax 4 er tingen Uansett, du tok en risk og det må du betale for.... Formater du....Da ordner det seg sikkert :wink: Utrolig kjipern...(jeg veit) PS. Hva var egentlig vitsen med å overklokke et så bra kort ??? Eier du og kameraten din respeket for kortene ?? SKAM DEG !!! hehe Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Hei! Jeg ville bare oppnå en ENDA bedre 3DMark 2001 Se score! Jeg hadde overhode i trengt å klokke det opp fordi ALT går 100% laggefritt! Men det er jo litt tøft å klokke opp da! Har i hvertfall nok kjøling så.. Jeg prøver systemoppretning! Funker ikke det så er det format C:.. funker ikke DET så er det å sende kortet til komplett. Får sikkert et nytt et! Dr.X Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 HURRA!!!!! Det gikk!! Takk til dere på hardware.no! Puhh..da trenger jeg ikke å formatere! WINDOWS Xp er det beste Microsoft noen gang har lagd! FETT! Dr.X Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 18:46, airguard skrev:Flott Særlig at folk innrømmer at MS lager bra software :wink:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå