TheGuard Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er du linje-hastigheten UT som er avhengig av å få webcam til å ikke hakke så? Pleier jo å stoppe alle programmer som bruker nettet når jeg bruker webcam på MSN. Men synes det hakker forferdelig. Linja jeg har er 1040/256, og kameraet er et Logitech Sphere. Billedkvalitetet er super, men som sagt hakker det, og fryser i noen sek av og til. Hva bør man gjøre...? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Bruk bedre programvare, 1040/256 er nok til at det skal gå helt glatt så lenge programvaren er topp. Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Og den bedre programvaren er...? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Min erfaring med messenger er at webcam faktisk er glattere hos den som ser på enn den det sendes fra. Selv om det ser ut som det stopper opp hos deg så gjør det sjelden det hos mottaker. Men det er nok programmet som er den største begrensende faktor her. Jeg vet dog ikke om noen bedre i øyeblikket... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvilket program som er best kommer an på hvilken bruk det er tenkt til og hvor god råd man har. For å streame video/lyd med høy kvalitet så er et program som Windows Media Encoder bra. Det vil gi en del tidsforsinkelse så det er ikke praktisk for toveis samtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå