Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

trenger hjelp til å tyde et bilde.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Hmm.

Du kan ha rett, men jeg spør ikke etter cd-key, jeg spør om hjelp til å tyde en cd-key som er kjøpt på 100% lovlig måte.

Men hvis du mener jeg har brutt reglene så skal jeg fjerne innlegget.

Endret av -Runar-
Lenke til kommentar

Jeg bare spurte for å være sikker..

Siden programvaren, eller hva det er, er kjøpt på vanlig måte, hvorfor ikke titte på originalen, i stedet for å tyde et dårlig sms-bilde? Må jo være mye lettere? :hmm:

Lenke til kommentar
er vel ikke så smart å lege ut en serial for tyding med at andre kan "stjele" den og bruke den.

Men spør venner eller noen for hjelp. eller prøv deg fram

*såg aldri hva det var snakk om siden alt var allerede fjernet når jeg sjekket denne tråden*

Jeg tenkte jo på det, siden jeg hadde sensurert de første sifferene pluss at ingen heller vet hva den er til.

Hvis du vil prøve kan jeg godt sende deg bildet?

Det er vel ikke ulovelig??

Jeg bare spurte for å være sikker..

Siden programvaren, eller hva det er, er kjøpt på vanlig måte, hvorfor ikke titte på originalen, i stedet for å tyde et dårlig sms-bilde? Må jo være mye lettere? :hmm:

Jo, men det er litt vanskelig når orginalen befinner seg på den andre siden av landet. Men du har nok rett.

Dessuten er historien bak dette ganske lang og avansert fra før, så jeg tenker vi setter strek her.

Takk for hjelpen, jeg finner nok ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...