oceana Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har en bekjent som sliter med aa faa brukt sin MSN.comn mail account med outlook 2000.... Dette problemet fant jeg ble begrunnet med at Outlook 2000 ikke fungerer med MSN som er versjon 2.0 eller mindre.... Sp0rsmaalet er da hvordan jeg skal oppdatere dette slik at jeg kan koble til mail konto'n via outlook med POP3 og SMTP innstillingene.... takker for snarlige svar, haster Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Eh. Er den en hotmail konto? Isåfall tror jeg ikke at du får pop 3 og Smtp data! Altså det er ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 det burde vel gaa det, for jeg har jo funnet smtp og pop3 innstillinger til msn.com, og det er jo en msn.com adresse som han bruker... har pr0vd diverse alternativer for aa faa det til aa fungere, men det vil seg liksom ikke, for naar jeg skal hente eposten hans med outlook saa sp0r den etter login igjen og igjen, og jeg vet det er riktig... pr0vde aa logge inn paa vanlig maate gjennom browseren, og da gikk det rett inn.... saa jeg f0ler meg som en slagen mann her... hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå