janodega Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei! Noen som har erfaringer med Nokia 6630 og Bluetooth? For min del er det dårlige erfaringer... Har et Bluetooth håndsett fra Gn Resound (Jabra), og det er veldig ustabilt. Telefonen klarer ikke å holde forbindelsen oppe til håndsettet, jeg må kople til for hver gang. Når jeg skal legge på en samtale, går telefonene i reboot nesten hver eneste gang... Telefonen booter også noen ganger når jeg går inn i Bluetooth konfig'en på telefonen. Også når jeg prøver å kople 6630 til PC'n (PC suite) så er det ustabilt. Forbindelsen holdes oppe under en dataoverføring, men så lukkes den med en gang overføringa er ferdig. Har snakket med sjappa der jeg kjøpte telefonen, de mener at software'n i telefonen må oppgraderes (har v 2.39.15 1-1-04 RM-1), men det har ikke kommet noen nordisk oppgradering til denne telefonen enda. Noen som vet noe mer om dette? Andre erfaringer/kommentarer mottas med takk! Mvh janodega Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kanskje du burde legge in softwaren/firmware'n på nytt? Det gjorde jeg med mitt eksemplar som var 6600 og det funket utmerket, men vet ikke hvordan det er med 6630.... Lenke til kommentar
cubastar Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Får å få min bluetooth dongle til å fungere riktig på pc/nokia 6630 måtte jeg overstyre bluetooth instillingene manuelt. pgs Servicepack 2 blir ikke driverene som kommer med lagt inn på riktig måte. I enhetsbehandlingen på pc må du gå inn på egenskaper på bluetooth og velge oppdatere driver manuelt (velg den som kom fra leverandøren ikke microsoft) Da burde alt fungere greit, iallefall med pc/telefon Lenke til kommentar
janodega Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Har allerede vært hos leverandøren for å legge inn software på nytt... De trodde de hadde ny firmware, men det var kun engelsk versjon. Dermed måtte de legge inn igjen den opprinnelige firmware... Mvh janodega Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har ingen problemer med BT-oppkobling verken mot PC eller BT-headset! FW: 2.39.15 btw. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg har null problemer med bluetooth overføring til PCn, og tilkoblingen er veldig stabil. Har Windows XP SP 1 og 6630 med FW 2.39.15. Lenke til kommentar
janodega Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Har fått Bluetooth mot PC til å funke rimelig greit, men BT-håndsettet krangler fortsatt. Skal kontakte leverandøren av håndsettet, så får vi se... Mvh janodega Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har heller ingen problemer med bluetooth på 6630. Bruker bluetooth mot XP SP2 og mot Mac, mest som modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå