Retroboy Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Quote (itavisen): GSM Association kårer hvert eneste år hvilken mobiltelefon som er verdens beste. I år var det Samsung SGH-D500 som gikk av med seieren. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305503 Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tror de har kåret etter hypen. D500 er en middelmådig mobil som har blitt hypet opp kraftig. Slik er det bare Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Litt spesielt valg spør du meg, men ok Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 D500 er en middelmådig mobil som har blitt hypet opp kraftig. Var det ikke T610 som vant forrige gang? Det sier jo litt... :!: Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 T610 var jo en sjefs mobil når den kom, så jeg forstår godt at den ble valgt forrige gang. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg får bare si meg enig så enig med kåringen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Med så mange småfeil og irriterende småting, synes jeg det er rart at den vant! Har de bare sett på utseende og feelingen, og har glemt å teste den... Vant T610 i fjor? Hehe... jaja Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 At SE T610 vant forstår jeg godt. Da den kom var det ingen over og ingen på siden. Faktisk ingen som så den borte i horisonten engang... Men at Samsung D500 er valgt er helt på trynet. Det er en fet mobil, den ser griselekker ut og har det meste av funksjoner, men den har alt for mange irritasjonsmomenter - og det finnes for mange andre bra (bedre) telefoner på markedet til at den fortjener 1. plassen. Som det blir sagt over her, "hypen" har skylda for at den ble valgt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) At SE T610 vant forstår jeg godt. Da den kom var det ingen over og ingen på siden. Faktisk ingen som så den borte i horisonten engang... Er du gal? Nokia 3650 var langt over til tross for at den kom lenge før (over et 1 år gammel?) Testen er jo særdeles misvisende. Design må jo telle minst 50% - derfor er det teit å kalle det for den "beste" telefonen. Som nevnt, det var flere telefoner som var bedre enn T610 når den kom, og det er definitivt mange telefoner som er bedre enn D500. Men det er kanskje ikke noen som er bedre, og samtidig er mindre og har bedre design. Endret 16. februar 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jeg forstår heller ikke dette her helt! Jeg trodde at under tilnavnet "beste mobil", måtte mobilen by på noe spesielt og ha nesten alt av funksjoner? D500 har jo verken 3G eller minnekort og det ser jeg på som et must i disse dager. Hvorfor D500 liksom? Den er jo ikke noe billigere enn 6630 eller S700 og ihvertfall ikke bedre! EDIT: Jeg forstår overhodet ikke at de kan basere resultatet på design og utseendet - det er jo en smaksak! Jeg synes f.eks D500 ser helt forferdelig ut. Mener "beste mobil", burde velges utifra funksjoner og brukervennelighet. Ikke pris eller utseendet! Endret 16. februar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
molna Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Testen er jo særdeles misvisende. Testen? Dette er en Award. De som satt i jurien har neppe prøvd D500 mer enn maks ett minutt hver. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 At SE T610 vant forstår jeg godt. Da den kom var det ingen over og ingen på siden. Faktisk ingen som så den borte i horisonten engang... Er du gal? Nokia 3650 var langt over til tross for at den kom lenge før (over et 1 år gammel?) Jeg er enig i det. Regnet med at de i denne "testen" bare testet telefoner, og ikke SmartPhones... Om så ikke er tilfelle var det et par telefoner som var bedre enn T610 da den kom, og det er i hvertfall SINNSYKT mange SmartPhones som er mye, mye, mye (osv.) bedre enn Samsung D500 pr. idag. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ganske mange furtne meldinger her... selv om deres mobil ikke kom helt opp er det vel ikke nødvendig å sutre så forde eller? Samsung sin D500 ER faktisk knall bra, den har blitt kåret til den beste 2 G (GSM) mobilen. Så dere fjortisser med nokia symbian... beklager, dere nådde heller ikke opp der! SE sin V (Z) 800 vant den klassen. Og nei, jeg har ingen av disse mobilene, men klarer å se at også andre mobiler er bra om ikke bedre... Lenke til kommentar
t3 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Enig med bmwm3. Jeg har D500 sjøl og det er den beste telefonen jeg har hatt/prøvd. D500 har jo fått kjempegod kritikk i alle testene jeg har lest (inkludert her på Amobil). Selv om det er et par småting som kunne vært bedre/annerledes, er telefonen totalt sett en meget bra telefon. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan kan de kåre "årets telefon" i februar? Er det fjorårets telefon de har kåret? Ser ikke på kåringen som seriøs en gang... Alle med litt peil vet jo at det finnes mange bedre telefoner enn D500 (les. Symbian-mobiler) Min mening Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Det var flere kategorier i denne kåringen, som er gjort av GSM Association og de burde vel vite hva de driver med: http://www.gsmworld.com/awards/winners.html#2a Best Mobile Handset : D500 HIGHLY COMMENDED: Motorola Razr V3 COMMENDED: The BlackBerry 7100 series, Sony Ericsson P910, Siemens SK65 Best 3GSM Handset : SE V800 HIGHLY COMMENDED: Sharp SH902 COMMENDED: LG U8120, FUJITSU FOMA F900i, Samsung SGH-Z107 Endret 16. februar 2005 av Retroboy Lenke til kommentar
CyBeRBike Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Helt klart at D500 er en kongemobil.Så dere furtegjøker.Dere må bare godta at D500 er best...Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva er det med dere og deres symbian mobiler??? Begriper dere ikke at det er mange som ikke gidder å kjøpe disse, enten for de ikke trenger disse funksjonene, eller fordi de er stygge og store!!! Samsung D500 er en klassemobil, slik er det bare. Og den vant fortjent! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 D500 fikk sikkert prisen siden det er ut i fra hva mannen på gata trenger, ikke telefon-fanatikere som oss. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Hva er det med dere og deres symbian mobiler???Begriper dere ikke at det er mange som ikke gidder å kjøpe disse, enten for de ikke trenger disse funksjonene, eller fordi de er stygge og store!!! Samsung D500 er en klassemobil, slik er det bare. Og den vant fortjent! Nå er det ikke det som er poenget med testen da! Det er ikke hva som er mest populært og hva som kjøpes blant folket som skal bestemme hvilken mobil som skal vinne denne prisen! Det er den mobilen som er BEST! Ja, BEST! D500 er ikke noe mer enn en ok mobil uten noe spesielt av funksjoner! For at en mobil skal bli kåret til "beste mobil", må den være den beste på markedet og det er ikke D500! 6630 er f.eks en mye bedre mobil! Dere som er så sikre på at D500 er best kan kanskje fortelle meg hva som gjør den best? Hva har den som f.eks. 6630 ikke har? EDIT: Du refererer til D500 som en klassemobil! Hvorfor skal den vinne prisen "beste mobil" da? Den burdet heller vunnet design-prisen eller noe sånt! Endret 16. februar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå