Gå til innhold

Internet Explorer 7 annonsert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F*** så J***** mange pop-ups det er på IT-avisen! :hrm:

Dette blir spennende. Håper at Microsoft endelig har innsett at de må ta mer hensyn til webdesignere. Det blir også spennede å se om det blir støtte for Tabbed browsing og mer muse-egenskaper, som det er i Firefox. :)

Lenke til kommentar

Håper de endelig er smart nok til å legge til alle tillegg, som allerede er vanlig i FF og Opera - som Tabbet browsing, AutoCopy, Muse-gestures osv. I så fall bytter jeg gjerne. Jeg syns egentlig IE er en bra browser; rask, og viser alle sider riktig. Bare synd den har så mange mangler. Venter i spenning på IE7 :)

Lenke til kommentar

Frykter vi får en ny "webdesigners fiende" her ... Men men, lov å være optimistisk også.

Jeg kommer iallfall aldri i verden til å bytte tilbake til IE, måtte isåfall få godt betalt ... meget godt betalt.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Frykter vi får en ny "webdesigners fiende" her ... Men men, lov å være optimistisk også.

Tror egentlig ikke det. Så lenge vi har IE6 som den mest utbredte nettleseren, og IE7 etter alt å dømme vil få bedre støtte for bl.a XHTML og CSS 2 (man kan da håpe?), er vi tilbake til utgangspunktet, nemlig IE6, og blir nødt til å knote med hacks igjen. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...