Staalkontroll Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Artikel Vil kansje det nå bli tryggere og surfe med IE? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Får håpe det. Samtidig håper jeg på bedre støtte for diverse saker og ting som jeg som webdesigner bryr meg om. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 F*** så J***** mange pop-ups det er på IT-avisen! Dette blir spennende. Håper at Microsoft endelig har innsett at de må ta mer hensyn til webdesignere. Det blir også spennede å se om det blir støtte for Tabbed browsing og mer muse-egenskaper, som det er i Firefox. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Vist den blir like sikker som FF og opera, samt mer "brukervennlig" vil jeg absolutt bytte tilbake til IE Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kommer nok ikke til å bytte uansett, men at det endelig kommer en ny versjon er etterlengtet fra min side. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Håper de endelig er smart nok til å legge til alle tillegg, som allerede er vanlig i FF og Opera - som Tabbet browsing, AutoCopy, Muse-gestures osv. I så fall bytter jeg gjerne. Jeg syns egentlig IE er en bra browser; rask, og viser alle sider riktig. Bare synd den har så mange mangler. Venter i spenning på IE7 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Frykter vi får en ny "webdesigners fiende" her ... Men men, lov å være optimistisk også. Jeg kommer iallfall aldri i verden til å bytte tilbake til IE, måtte isåfall få godt betalt ... meget godt betalt. Endret 16. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Frykter vi får en ny "webdesigners fiende" her ... Men men, lov å være optimistisk også. Tror egentlig ikke det. Så lenge vi har IE6 som den mest utbredte nettleseren, og IE7 etter alt å dømme vil få bedre støtte for bl.a XHTML og CSS 2 (man kan da håpe?), er vi tilbake til utgangspunktet, nemlig IE6, og blir nødt til å knote med hacks igjen. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Vedder underbuksa mi på det ikke blir så mye mer CSS-støtte fra M$. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Vedder underbuksa mi på det ikke blir så mye mer CSS-støtte fra M$. Jeg vedder ikke i mot. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) kommer til og bruke FireFox, litt surr og ha sp2 for og ha Internet Explorer 7 Endret 16. februar 2005 av Mats-Andre Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Skal bli morsomt å se hvor mye inspirasjon de har tatt fra Firefox og Opera når den kommer. Tabs, adblock, musebevegelser... Noe jeg ønsker meg er at de fjerner den ubrukelige klikkelyden som kommer hver gang man trykker på en link. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den lyden kan man jo fjerne i lydalternativer da. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hmm, IE7 kan bare brukes med SP2.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hei! Bruker firefox jeg! Så det interesserer meg egentlig ganske lite at det kommer en ny IE. Jeg gidder heller ikke å installere sp2, så da blir det firefox fremover! Hilsen Daniel EDIT: Rettet et ord Endret 19. februar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
xadox Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Ble drittlei hele IE i 1997 og har aldri brukt den sidem så jeg driter egentlig i hva som kommer fra dem Lykkelig Linux bruker Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Om de skjerper seg og gjør det slik at webdesignere og kodere slipper å finne opp hjulet på nytt hver gang de skal lage en site p.g.a. at det må tilpasses "webleseren alle har, til og med bessmor", ville det vært et ENORMT skritt i riktig retning. !important - liksom.. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Så det interiserer meg egentlig ganske lite at... [offtopic] Jeg vet at jeg er prikete, men det skrives interesserer [/offtopic] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 bout friggin time! 4 år uten seriøs oppdatering er i dataverden hva? ca 3 år for lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå