ebe Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Har et Creative Live! lydkort. Etter hva jeg mener skal det jo være en utgang på lydkortet som ikke er forsterket (gir konstant signal) på lydkortet (svart utgang) ti tillegg til utgang til speakers (grønn). Denne svarte funker ikke. Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 trudde svart utgang var digital jeg... Lenke til kommentar
ebe Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Digital er oransje hos meg. Fant ut av det. Nå har jeg koblet den ene utgangen til forsterker og den andre til to små vanlige speakers. Og hvis jeg kjører "test sound" på mixern som fulgte med lydkortet så fungerer forsterkerhøytalerne som front right/left og de små høytalerne som rear right/left. Vil dette da si at jeg får surround på filmer da?? Virker jo slik.. Lenke til kommentar
AJH Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Riktig, ebe. Med SBlive! kan du få 4-kanals lyd, har du 5.1 utgaven kan du få dolby digital 5.1. Grønn er til front høytalerne, svart til bakhøytalerne. Det er drit fet, har et Audigy (egentlig samme greia) og spiller Max Payne i surround. Det er så fet i bullet-time når du kan høre en flis på veggen, knuse bak deg og kulene hviner forbi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå