kilogram Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Google-ansatt sparket over blogg Mark Jen fikk sparken fra Google etter å ha skrevet om selskapet i sin blogg. I sin blogg, ninetyninezeros, skrev Jen om livet på innsiden av Google. Les artikkelen her Lenke til kommentar
knuto Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 He, he. Han må jo tenkje litt lenger enn å lage ein "bak kulissene"-dokumentar i bloggen sin... I denne saken er eg enig med google at slike må rett ut att. Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg holder også med google (og forsåvidt også de to andre nevte selskapene). Det er mange som ikke tenker helt igjennom hva de driver med når de skriver blogger. Man kan ikke skrive det samme her som i en vanlig dagbok! I Norge så er arbeidstakerne alt for godt vandt, man kan gjøre nesten hva som helst uten å bli oppsagt på grunn av arbeidsgivers frykt for fagforeninger og et strengt lovverk Lenke til kommentar
knuto Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Forundrer meg at google ikkje banner ninetyninezeros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå