Sylvarius Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei Trenger en hybelløsning til musikk, film og spill Derfor trenger jeg et godt kompromiss mellom rå, god og billig lyd. Har aldri hatt en fetish for overdreven bass (hører heller på piano enn jordskjelvet bak pianoet). Men er ganske glad i surround og litt fart i spill. Trenger ikke å kunne spille så veldig høyt, da jeg bor på internat. Om noen har gode forslag til stativ til bakhøytalere og lignende også, er det høyt verdsatt. Håper noen kan hjelpe meg å få litt godlyd inn på rommet. - Sylvarius Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Creative SB Audigy 2 ZS Creative Inspire T-5900 Stativ Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei! Jeg har kjøpt Logitech X-530. De er jeg fornøyd med. Lyden er fin og oppløst. Bassen går dypt og fint og hamrer når du ønkser det. Nevnte lydkort er bra. Det kortet fungerer til film, spilling og musikklytting. X530 kan veggmonteres. Kjøp lengre phonokabler. De som følger med høytalerene er korte. Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Takk for gode forslag! Creative sitt lydkort er et definitivt "ja"! Men høytalerne er jeg mer usikker på. Kan ikke henge de opp på veggen, derfor er stativ livsnødvendig. Om vi sier at jeg har funnet lydkortet for meg og er ute etter høytalere + stativ for max 1500, blir det enklere for meg å finne et opplagt valg? - Sylvarius Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Settet som Luske nevnte her er egentlig et veldig bra sett.. jeg syns personlig det spiller minst like bra som Creative sitt... Men så var det dette med stativ da. Finner ikke noe sånt som passer Logitech sine høytalere, i dette tilfellet X-530.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå