C4mpi Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Hei! Jeg fikk k700i igår Og da måtte jeg selvfølgelig laste ned masse oppsett og sånn. Jeg gikk inn på telenors sider. Jeg fant oppsettet for min k700i og lasta det ned nøyaktig som det stod. Men da kommer denne feilmeldingen opp nå jeg skal på internett: " Kommunik.feil. Prøv igjen eller kontakt internettleverandøren. " Noen idèer om hva jeg skal gjøre? Hvis dette skulle ha noe å si så virker MMS hvertfall Endret 17. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Prøv å gå til menyen kommunikkasjon - internett instillinger (profiler) - og velg Telenor WAP. Kan høres ut som feks mms oppsettet ditt står valgt som wap profil. Mulig menyene kan hete noe i likhet med det jeg skrev... Lenge siden jeg har vært inne i menyen på en K700 Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Takk for tipset men det var ikke det, hadde gjort noe feil i innstalasjonen tror jeg så jeg måtte legge inn oppsettene på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå