Gå til innhold

fisk til slakting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ganskje spennende design faktisk, bare par ting jeg syns du burde gjøre..

Bakgrunnen som er bak selve designen burde fylle hele området.. det ville sett penere.!!

Hvis du VIL absolutt ha den bredde på "designet" kunne du jo midtstille den..

Fonten på innholdet var vanskerlig å lese..skift den.!!

Ellers spennende side.. fargene er rolige og du bruker nyanser fra samme farge.!! likte godt den "kaffe-bønne" eller hva det er nå.. så lenge den identifisere hva siden omhandler.!!

Edit: den kaffe koppen syns jeg du skal myke den noe mer opp.. for sterkt og Java liknende.. du burde velge en annen style type kopp...eller jeg ser for meg et eller annen som nyter kaffen..!! ikke bare koppen liksom.. kan virke noe trangt bredde da jeg føler ikke noe luft og vanskerlig for meg å forstille en person som drikker kaffen..!! eller en slank kopp høy med en skje som rører kaffen... noe gull svak aktig..!! vel nå er jo alt dette bare fantasi fra min side, noe må man tenke.!!

Grunnen til jeg føler den ikke faller i min smak er den slanke linjene.. sammsvarer ikke godt med kaffe-bønne bildet.. jeg vil ha fyldigere..!!!

Endret av funkweb
Lenke til kommentar

Bakgrunnen som er bak selve designen burde fylle hele området.. det ville sett penere.!!

Grunnen til at det er slik nå er fordi han har kun laget en fisk, jeg tipper at i den ferdige versjonen har han bakgrunn over hele vinduet :p

--------------------------

Det var veldig stilrent og ganske pent, men jeg føler det mangler noe. Likte ikke HTML og CSS greiene nede til høyre og menyen var tam. Kanskje den blir bedre etterhvert, noe jeg håper på.

Kunne også tenkt meg en farge til på siden, vet ikke helt hvilken, men kanskje en som skiller seg litt ut og gir liv til siden.

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

Synes denne fiksen har et stort potensiale egentlig! Fargene passet veldig godt synes jeg. Gjør noe ut av menyen din hvertfall, at den kan freshe den opp ennå mer. Kanskje prøve på noen rolloverfarger som passer inn, når det gjelder menyen..?

CSS & HTML valideringen nederst på siden synes jeg bare var stilig, to detaljer som jeg likte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...