fondus Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei. Hvordan dreper man admiralen på carmageddon2 på det brettet med krigskipet? jeg ødelgeller kanonene og kjernen på båten, men vet ikke hvordan jeg får tak i admiralen, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
blackops Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei lenge side jeg spilte det, men så vidt jeg husker brukte jeg cangaroo on command for å komme opp til han.... tar en del forsøk men øving gjør mester... :smile: Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Husker jeg var drittsur når jeg spilte det brettet. Hater spill som går på tid, men Carmageddon2 er et unntak. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 hvilken bil vil dere anbefale å kjøre med på den misionen da, liten eller stor(har alle bilene) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Liten. Jeg hadde en bil jeg brukte hele tiden, men jeg har glemt hvilken det var. Var en rød amerikaner, og såvidt jeg husker var det en neger som kjørte den. Hadde svaiende og tøff fjæring, og var ypperlig til villmannskjøring på Junkyard og Airpain :smile: Bulldozeren og lastebilene er stort sett håpløse til missions. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå