NaitSirhC Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Heisann. da har radeon 9700 vifta mi gått føyken ! å jeg har lett på omtrent alle sider jeg vet om etter alternative vifter. men finner ingen ! noen som kan hjelpe meg ? pcn er super ellers, akkurat oppgradert med amd 64 3000+. så er utroooolig ergelig at alt ikke fungerer ! Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) så er utroooolig ergelig at alt ikke fungerer ! ingenting er utrulig... kjørte uten vifte på sjermkortet i. ja siden dataen var ny trur eg. fant ut dette etter 3 månadar men gjore ikkje noe med det. nå har det gått 1.5 år og den står og går ennda... nettopt kjøpt ny kjøler, ati cooler og den anbefales. ville kjøpa ati cooler. der du får kjøling samt at den transportert den varme lufta ut. (genialt, 2 i 1) Endret 16. februar 2005 av uffeulus Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 fixa link å jeg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 fixa link å jeg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL for exempel ja! men eg meinte. denne Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Anbefaler denne på det sterkeste. Har den selv på akkurat samme skjermkort som du har (Du trenger ikke kjøpe til vifta, den klarer seg helt fint uten). Endret 18. februar 2005 av atsjoo Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Ta av vifta, men behold kjøleribba. Du må ikke kjøre uten vifte, ca. temp. med orginal O.K. vifte er 50grader. Da kan du jo tenke deg hvor varmt det blir uten vifte. Jeg ville kjøpt en slik Vantec Spectrum systemkjøler med UV/LED. Eller du kan lage en brankett og sette på en støysvak 80 vifte. Jeg laget denne, og for meg sank tempen fra 49 til 39 grader Endret 18. februar 2005 av bluesman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå