tommy_sn Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei! Finnes det noen hack-program til MSN som gjør at man kan se web-cammen uten tillatelse? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hehehe..du ser teit ut..vift med arma! vift med arma! Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kanskje det gjør det, Men det ville i så fall ikke vert lovlig, Og jeg tviler på at noen her vil tipse deg om et sånt program. Hva vist folk kunne sitte å se på deg uten at du viste det ? Kan tenke meg at det ikke er en ting du ville likt. Er du en liten "Kikker" kansje ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg har ikke hørt om slike programmer, men jeg har lagt meg den vanen å snu bort kameraet når jeg ikke bruker det.. Kan vedde på at det finnes sånne programmer ettellerannet sted, for MSN eller ikke.. Er også mange (logitech) kameraer som har et sånt deksel som dekker for, noe som burde vært standard Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 greit å ha slik at kameraet har et lys som lyser når det er i bruk.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hehe - jeg er så redd for å dumme meg ut/glemme at jeg har satt det på (hack eller ikke) at jeg bestandig tar ned 'solskjermen' på webcamen når det ikke er i bruk (en sånn ugjennomsiktig plastdings som er montert på flere av Logitech sine varianter). Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 [...] hack-program [...] uten tillatelse? Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg