graks Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 sjekk ut denne nyheten fra itavisen,det kan bli kult og se hvordan den blir.skal bli lansert under cebit messen. http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1305492 Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Spennende, blir i direkte konkurranse med Moto/Apple sin "iPod" mobil ser det ut som. Gleder meg til Cebit iår, tenkte jeg skulle ta turen iår som sist år, utrolig mye å se på der nede. Tror dette blir et spennende mobilår for multimedia frelste folk :-) -Heiper- Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hurra! Blir morsomt å se hvordan Walkman gjør det når de lager telefoner! Blir sikkert et litt herpa menyoppsett på første telefonen, men sånn er et jo på alle førstegangere. De skal vel ikke lage en walkman/mobil? Hvor man har plass til en cd i telefonen ? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Hvis SE skal lage denne telefonen tviler jeg sterkt på at menyene blir herpa. SE er jo tross alt et av de merkene som har mest brukervennlige menyene. Blir spennende dette. Endret 16. februar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå