Elwiz Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Driver å skal sette sammen en maskin her, og har i de siste dagene lagt merke til en rar ting med prisguiden, Den viser "ingen priser" på butikker som f.eks komplett. så når jeg sjekker på siden deres så har de alikevel varen inne. har vært slik de siste dagene. Hvor ofte blir prisguiden oppdatert? siden butikkene betaler 1kr pr klikk så burde de så en rask oppdateing også... Lenke til kommentar
amund Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei, kan du si noe om hvilke produkter dette gjelder. Gi meg gjerne et par-tre eksempler, så skal du få svar på hvorfor ting ikke er 100% iorden. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Sire Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei, kan du si noe om hvilke produkter dette gjelder. Gi meg gjerne et par-tre eksempler, så skal du få svar på hvorfor ting ikke er 100% iorden. Mvh, Amund Så det sist for noen dager siden; tv-kort og på skjermkort. Det ble ok igjen etter en dag. Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det var også feil pris på amd 64 4000+ i prisguiden i forhold til prisen på nettsiden til Komplett. Cpu'n var ca 1000kr dyrere i prisguiden. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 it24. Ligger inne med varer uten moms. Eks. https://prisguiden.no/produkt/2764 Lenke til kommentar
amund Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 It24 er midlertidig tatt ut av prisguiden til jeg får løst problemet med mva på neste oppdatering. Kom gjerne med tilbakemeldinger om flere feil, men jeg vil helst ha feil som finnes i dag (ikke de som ble rettet for 3 dager siden) :-) Lenke til kommentar
Erik--- Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 amd 4000+ er feil hos komplett. Dyrere i prisguiden. Lenke til kommentar
amund Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal ta dette med Komplett. Prisen vi får fra dem er 5990,-, ikke 5490,- som de oppgir på sin web. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Hei, kan du si noe om hvilke produkter dette gjelder. Gi meg gjerne et par-tre eksempler, så skal du få svar på hvorfor ting ikke er 100% iorden. Mvh, Amund Hei! Dette gjelder f.eks for: Acer AL1703, som ikke har pris på komplett i det hele tatt. På komplett, ser vi at de har 100+ på lager.. MVH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå