agjell Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har et Abit TH7II hovedkort med P4 Willamette 1.7 GHz CPU. Prøvde å overklokke den til 1.8, men når maskina starter opp kjører den fortsatt på 1700MHz. Sjekket BIOS, og der var fortsatt instillingen på 1800MHz. Noen anelse om hva dette kan være? Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg henger meg på med samme problemet! Jeg kan klokke opp til 1900XP og 2000Xp. Saver i biosen og starter opp! Da finner han prosessorer som 1900 og 2000, men så starter han opp på nytt med 1800 som er originalt! Har prøvd å ta Vcore opp ett hakk, men same shit! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Husk at dere kun kan øke busshastigheten på prosessorene deres. Endring av klokkedobler går ikke (Athlon XP er mulig å modifisere så det går). Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Døh. Sa kanskje ikke at jeg ikke har unlocket prosessoren. Klokker bare på FSB. Det som er problemet er at FSBèn går tilbake til Auto i biosen!!! Lenke til kommentar
druid Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 oppdatert biosen.... Jeg hadde samme problem med core volten på MSI HKet mitt men en oppdatering av biosen fikset hele problemet. Jeg har et MSI K7T LE hovedkort Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Takker og bukker. Har tenkt på det jeg og. Har faktisk lastet ned den nyeste Biosen! :smile: Men finner jo det litt rart at det ikke gikk med den gamle. Men, men... Skal prøve det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå