Greni Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja, noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal gjøre for å få xbmc inn i menyen på dashboardet mitt, som er Evolution X? Kanskje jeg må adde noen linjer i en .ini fil en plass? Hadde vært meget greit å få vite, lei av å lete fram det mest brukte programmet hele tiden! På forhånd takk, hilsen Erik! Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Dette kan du gjøre i evox.ini Item ".: Media Center :.","f:\apps\XBMC\default.xbe" Et eksempel: [Menu] Section "Root" { Item ".: Media Center :.","f:\apps\XBMC\default.xbe" Section ".:[ Spill ]:." { SortStart AutoAddItem "f:\Games\" SortAll } Section ".:[ Apps ]:." { SortStart AutoAddItem "f:\Apps\" SortAll } Section ".:[ Emulatorer ]:." { SortStart AutoAddItem "f:\Emulators\" SortAll } Section ".:[ System ]:." { Item "Settings",ID_Settings Item "Flash BIOS",ID_Flash_Bios Item "Backup",ID_Backup Item "Skins",ID_Skins } # Item "Lock Harddisk",@210 # Item "Unlock Harddisk",@211 # Item "Trainers",ID_trainer Item "MS Dashboard",ID_MS_Dash Item "Launch DVD",ID_Launch_DVD Item "Reboot",ID_Quick_Reboot # Item "Power Cycle",ID_Full_Reboot Item "Power Off",ID_Power_Off [Action_10] Lenke til kommentar
Greni Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 takker! Bare pasta hele eksempelet ditt inn jeg, og funker meget bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå