Gå til innhold

Gul 4-pins kontakt på Radeon X800XL ?

Cilveran

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg mottok min nye datamaskin i dag i posten. Her var det inkludert et Club3d X800XL kort ( X800XL )

På dette kortet er det en gul 4-pins kontakt som vi ikke får til å stemme overens med noen kabler vi har, eller noen kabler som fulgte med. Som dere kan se av bildet på mpx sine sider, er det to kontakter øverst bakpå kortet bak vifta. Den ene er en 6.pins strømkontakt hvor det fulgte med omformer, men hva den andre er har vi ingen kontroll på? Noen som vet??

Så vidt vi kan se (og vi har leita) fulgte det faktisk ikke med noen manual til kortet, kun en cd med diverse manualer på, som ikke dekker X800XL, kun serien opptil X800pro og X800XT, som jo er eldre kort. Vi fant ikke svaret på problemet vårt i denne manualen, og vi finner ikke noe slikt på club-3d sine sider heller... Hvis noen kan finne noe slikt eller har samme kortet, eller simpelthen har peiling, vennligst hjelp oss :thumbup:

mvh

Cilveran

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tillater meg å stille et off-topic spørsmål her: Er det noen som vet hva X800XL ligger på i ytelse? Tenker da på "kjedelige" benchmarks som 3dmark 03 og 05.

Det frister med 256MB GDDR3-minne og 16 pipelines. Men jeg får rundt 11 000 i 3dmark03 med mitt pipeline-modda 6800LE, så jeg tror ikke det er mye vits.

Gidder du å kjøre en 3dmark03-test Cilveran? :yes:

Lenke til kommentar
Jeg tillater meg å stille et off-topic spørsmål her: Er det noen som vet hva X800XL ligger på i ytelse? Tenker da på "kjedelige" benchmarks som 3dmark 03 og 05.

Det frister med 256MB GDDR3-minne og 16 pipelines. Men jeg får rundt 11 000 i 3dmark03 med mitt pipeline-modda 6800LE, så jeg tror ikke det er mye vits.

Gidder du å kjøre en 3dmark03-test Cilveran? :yes:

Å sammenligne X800XL med Geforce 6800LE i 3dmark03 blir feil. Skal du sammenligne må det gjøres i 3dmark05, eller nyere spill i all sin prakt.

Lenke til kommentar
Hvordan bruker vi denne video-ut kontakten?

Du må ha et sån output panel i en av de brønnene (vet vil si der CD/DVD-romene ligger) Da skal du kunne koble til video-ut. :)

Var jo delvis klar over det... Men jeg er av typen som mekker sånne output panel selv... Spørsmålet er bare. Hvilke kontakter skal hvor? Og hva har den støtte for?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...