Jarmo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har prøvd så mye som 4 maskiner. Min egen, pappas bærbare, en skolemaskin og en lærers maskin. Da er det nok feil med minnepinnen ? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hmmm......kjipt for deg da.....du kunne jo likesågodt ha kjøpt deg ei eske med disketter........... bmp Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Ser du den i diskbehandlingen ? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Har prøvd så mye som 4 maskiner. Min egen, pappas bærbare, en skolemaskin og en lærers maskin. Da er det nok feil med minnepinnen ? Ser nok slik ut.. Tror faren min fikk den med når han kjøpte sin bærbare maskin, så det er nok ikke noe å sende inn til reklamasjon e.l. for.. Føler virkelig dette var et produkt av typen 'katta i sekken'. Håper inderlig ikke pappa betalte noe særlig for den. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 på min "jensen of scandinavia" pen, er det et progg som passordbeskytter deler av disken. Er ikke noe slikt lagt inn en eller annen plass da? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du skal gå i diskmanager og sjekke om nøkkelen ikke er partisjonert. man kan nemmelig partisjonere en usb nøkkel på samme måte som en harddisk. om den er "bootable" så kan det være at den er partisjonert fra fabrikken. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 på min "jensen of scandinavia" pen, er det et progg som passordbeskytter deler av disken. Er ikke noe slikt lagt inn en eller annen plass da? hvis noe sånt var lagt inn, så ble det fjernet når han formaterte den... Lenke til kommentar
bertie Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hvis du går inn på: my computer -> manage -> disk management, når du har disken i. Står det at det er mer enn en partisjon på disken, og evt hvor stor er de(n) partisjonen(e) som eksisterer på disken i disk management? bertie Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) EDIT: TUll Endret 16. februar 2005 av reeeeg Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Er ikke partisjonert. Og det er 1mb lagringsplass. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 hvis du har et program som powerquest partition magic, så kan dette se ting som windows ikke klarer å vise ved alle tilfeller... kjempe-program Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Hva er vitsen i å SE 128mb med et annet program, når jeg uansett ikke får utnytta plassen i Windows? Hver gang jeg har satt inn USB-pennen så har CPU-temp gått krafig opp, nærmer seg maks load temp nå, 52 grader. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 siden den ikke er partisjonert. Går det an å partisjonere da`? (har igrunn ikke mye peiling på slike minnebrikker) Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 siden den ikke er partisjonert. Går det an å partisjonere da`?(har igrunn ikke mye peiling på slike minnebrikker) Ser egentlig ikke helt poenget i å partisjonere 1,21mb? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) hehe, sant nok bare lurte liksom. Men hvis du har formatert må du ikke partisjonere for at plassen skal vises? edit: og med dette sier jeg god natt og lykke til! Endret 16. februar 2005 av Freud Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 hehe, sant nok bare lurte liksom. Men hvis du har formatert må du ikke partisjonere for at plassen skal vises? edit: og med dette sier jeg god natt og lykke til! Plassen ble ikke vist hverken før eller etter formatering. Jeg gjør som Freud og tar køya. Kan fortsette denne diskusjonen i morgen, kanskje natten frembringer noen lure planer for å få tak i mine 126,79 forsvunne mb. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hva er vitsen i å SE 128mb med et annet program, når jeg uansett ikke får utnytta plassen i Windows? Hver gang jeg har satt inn USB-pennen så har CPU-temp gått krafig opp, nærmer seg maks load temp nå, 52 grader. poenget er at den korte tiden jeg hadde linux inne, så var det det eneste programmet som kunne se linux partisjonene... ver heller ikke klar over denne nye metoden, som jeg bare har brukt en gang, men det kan jo være verdt et forsøk, programmet spesialiserer seg på å partisjonere og formatere.. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Se etter eget formaterings-program på hjemmesiden til USB-minnet ditt. Hadde samme problem med en annen (IBM?), og de hadde eget program som fikset problemet. Lenke til kommentar
Jannern81 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 På min usb minne kan jeg sette opp egne partisjoner med passord, da vises f.eks bare 1,27mb om jeg har satt sikkerhet på hele disken (selv i disk management utrolig nok) Så legg inn drivere og start opp med programet som følger med da finner man ut om det er passord eller ikke på pinnen. Ps dum skrevet men dere skjønner vel noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå