Codename_Paragon Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Da er messen "ElektronikProduktion 2005" over ... men hvor var HW.no? Det har vært mye dekning ellers av ting som dekkes opp på messe, alt fra blyfri produksjon av elektronikk til siste nytt i trådløst samband for nettverk (faktisk flere norske bedrifter var representert). Jeg liker artikler som den HW.no hadde fra Dresden, originalartikler som ikke hadde sitt utgangspunkt i diverse andre websteder, ser gjerne mer av dette. Er det endel av retningslinjene at HW.no ikke er på messer som dette? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hei, vi har naturligvis et ønske om å dekke store og viktige datamesser, slik som CeBIT etc. Når det gjelder den messen du nevner, har jeg faktisk aldri hørt om den, men noterer meg dette. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Denne messen jeg nevnte hadde stor dekning i fagpressen, sitter her med en 64-siders messekatakog/avis. Jeg har inntrykk av at mange av nyhetene kommer fra en relativt snever gruppe web-aviser, jeg oppfordrer til å utvide horisonten litt. En av mine viktigste kilder er en gratisavis, delvis konkurrent til HW.no så jeg skal ike nevne navnet. Ellers kan en få mye interessante gratisaviser fra leverandører, vil f.eks. anbefale nyhetsbulletinen fra Sony. Den har både lettere futuristiske innslag og om nylanserte produkter. Andre oppegående produsenter har nok lignende å by på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå