Oly Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 For en stund tilbake i tid, demonstrerte Kodak en OLED skjerm på en Game Boy Advance (som vist nedenfor). Det som undrer meg, er om denne OLED prototypen av Game Boy Advance bare var ment til å vise hvordan OLED skjermer fungerer, eller om den kanskje vil bli en realitet i nær fremtid? Selv etter GBA SPen ble utgitt, var jeg ikke helt fornøyd med Nintendos måte å lyse opp Game Boyen på. Synes blant annet at svart-fargen i spillene lyste litt for mye opp, og ble litt gråaktig (Er det bare jeg som synes det?). Forestiller meg at Game Boy Advance ville bli enda behageligere å se på med intergrert OLED skjerm, enn LCD skjerm med frontlys som på GBA SP. Lurer da på om noen av dere vet om Game Boy Advancen kommer til å bli relansert atter en gang med OLED skjerm, eller om bildet ovenfor bare var ment som en demonstrasjon på hvor lysskarp og fargesterk en OLED skjerm er i praksis? (Bildet ble funnet sammen med denne artikkelen http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1300490 ) Har også lest rykter på nettet om en ny Håndholdt Game Boy konsoll fra Nintendo, foreløbig kalt Game Boy Next, skal ta i bruk OLED skjerm i plassen for den vanlige LCD skjermen (Kun rykter - kan ikke konstantere at de er sanne) Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Selvfølgelig kommer IKKE GBA-SP i enda en version med bedre skjerm. Men at Gba-Evolution, kommer selvfølgelig til å være mye bedre enn den eksisterende GBA, ganske sikkert bedre enn PSP også. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 17. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2005 Vil anbefale dere å ta en kikk på dette, som nå dukket opp som en overraskelse i E3 tidene. Har ikke fått tid til å studert alle detaljene enda, men slik jeg forstår det, kan dette være en ny versjon av Game Boy Advance, men med MYE bedre skjerm enn selveste GBA SP hadde!!! Nesten for godt til å være sant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå