Mizz-Izabell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Ja, Enkel -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: ikke så nøye -WAP:ikke så nøye -Kalkulator: (Ja -JAVA:ikke så nøye -Email klient:ikke så nøye -Spill:(ikke så nøye Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: ikke så nøye -Vekt: ikke så nøye -Antenne: integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": bør tåle litt Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. ikke bitteliten -Touchscreen: ikke så nøye Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei) Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: Helst Samsung, nokia eller SE -Kamera: (Ja -Videokamera: ikke så nøye -Symbian: ikke så nøye -Triband: ikke så nøye -Infrarød port:(ikke så nøye. -Bluetooth:JA! -Minne: innebygd..iallefall over 10mb -Minnekort?: Ja, helst -Polyfoniske ringetoner:(Ja -MP3: Helst -Radio:(ikke så nøye -3g(UMTS): ikke så nøye -Wlan: (ikke så nøye -Mulighet for GPS: (ikke så nøye -Batterilevetid: Sånn passe, bedre enn k700i sin levetid -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Mest sms og litt ringing Har *clara* litt i tankene! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du har jo mast om "Clara" hele tiden, så hvorfor ikke bare vente da? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 du skal ha mms og gprs men wap er ikke nødvendig nei?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå