Bussemann Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har overtatt et par taxier, og tenkte å lage ett turrapporteringsskjema til bruk når de kjører turer etc.. Det jeg er på jakt etter er et system som en kan legge inn turene i lang tid i forveien, men hvem som kjører turen blir nødvendigvis ikke bestemt før dagen før. Når alle opplysningene er lagt inn i databasen burde det jo også være en smal sak å skrive ut fakturaer. Har sett et system som kalles TEMPUS som virker, kjører visstnok på Borlandplattform, men koster penger.. Noen som skjønner hvor jeg vil, og kan hjelpe meg litt på vei? Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvis jeg forstod hvor du ville, så koster det også $ Eller forstod jeg feil og du hadde et spesifikt spørsmål som jeg ikke oppfattet om Programmering-Databaser? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Dette er nok mer et programmeringsspørsmål, forsøk PHP forumet. Du kan også forsøke å søke på www.hotscripts.com. Hvis du vil ha skrevet et slik slik program eller script så må du nok regne med å betal litt for det. Endret 16. februar 2005 av ???????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå