Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Var på LAN for ikke så lenge siden og der opplevde jeg under "share-ingen" at jeg lastet ned 3 ganger tregere enn noen av de andre. Lurer på om det er nettverkskabelen som ikke er så god (fikk den da jeg kjøpte nettverksadapter til PS2). Er det noen så tror de vet hva probleme var/er?? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nettverkskort. Aksesspunkt (Ruter/Svitsj var forskjellig). Dårlig kabel. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvis det var et stort LAN kan det har vært stor belastning på den svitsjen du satt på, derfor kan du oppleve tregere hastighet. Eller stor belastning på svitsjen til den du kopierte ifra.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 eller harddisken din slet fryktelig grunnet kraftig fragmentasjon og grunnet det så klarte ikke disken å lagre data fort nok. ett annet alternativ. kanskje kilden hadde flere opplastninger.. kanskje han og slet med fragmenterte disker.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Nettverkskortet er et helt vanlig nettverkskort Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 tror nok ikke det er fragmentasjon hverken hos deg eller din motpart.. Jeg har personlig ikke fragmentert mine disker på flere år og drar allikevel 100mb/s over nettet. Det det derimot kan være er det som oxo har blitt sagt før i tråden, nemlig dårlig kabel, eller trafikk på switch pluss at andre kan laste opp\ned filer fra deg eller han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå