Petterahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg har fått Creative MuVo V200 1024MB hjem nå. Seff ikke pakket opp. Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304309&cks=PRL Jeg lurte heller på om jeg skulle ta Creative Zen Micro? Valget er der... Hvilke av de to mp3-spillerene er å foretrekke? Jeg tipper jeg kommer til å jogge endel med mp3-spillern.... Kom gjerne med + - til begge! Takker Endret 15. februar 2005 av petter'n Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Microen er litt større, men ikke størren enn en sony ericsson t610 Den har større skjerm og du kan bla gjennom filer kjappt i en alfabetisk liste. Du kan også velge å høre bare enkelte cd-album eller en enkelt artist, eller lage spillelister selv. Micro slipper du også å bytte batteri på hele tiden, i motsetning til V200 som går på AAA-batterier. Zen Micro er en harddiskbasert spiller. Slike spillere skal i prinsippet ikke utsettes for risting. Men fra alle jeg har hørt, skal det ikke være noe problem å jogge med den uansett. V200 er derimot en flash-spiller som skal tåle jogging/risting. Hvis du har 1GB med sanger på V200 er jeg sikker på at du kommer til å slite med å finne frem til den sangen du vil høre Er ikke helt sikker på om den spilleren sorterer sangene alfabetisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå