adsfiklam Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er PC-en til Netshop oppgraderingsvennlig? Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ja, det er en kurant Socket 939 maskin med PCIe. Du kan derfor regne med at de standardene den bygger på varer en stund. Lenke til kommentar
owgrant Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Både cpu og skjermkort kan oppgraderes til endel bedre. Du kan også øke minne mengden betraktelig, så jeg vil si at den maskinen er ganske oppgradervennlig. Strømforsyningen er kanskje litt liten, men vil nok holde en stund, vet ikke med plassen i kabinettet. Kan hende du må ha et annet kabinett hvis du skal ha mange disker og optiske enheter i den. Dette er halt klart en maskin som kan bygges videre på uten å bytte alle delene på en gang. Det som det er mest å hente på er skjermkortet, men det skjermkortet som følger med vil nok holde til de nyeste spillene et par år fremover(men ikke på maks settings). Ellers ser det ut som en grei maskin til en grei pris Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kordan er skjermen? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Både cpu og skjermkort kan oppgraderes til endel bedre. Du kan også øke minne mengden betraktelig, så jeg vil si at den maskinen er ganske oppgradervennlig. Fint å høre, kjøpte den på søndag Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har du fått den? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Har du fått den? Nei, får den til neste uke håper jeg (Ubekreftet 21.02.2005) Hvorfor det? Endret 16. februar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) pc'en der er vel noe av det beste du får til den prisen nå til dags..! Ikke mange som leverer med 14ms LCD, 1gb Ram, 3200+, PCIe og 6600GT-kort i en 10-lapper's maskin Sittert Elkjøp; løøøøp og kjøøøøøp! Endret 16. februar 2005 av dj_j0tul Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Mens du har sjangs kan du jo spørre om du kan få med x800xt vivo pci e de har i steden for, da betaler du 2000kr mer og får en genial spill pc. Det er mitt hestetips til deg Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Mens du har sjangs kan du jo spørre om du kan få med x800xt vivo pci e de har i steden for, da betaler du 2000kr mer og får en genial spill pc. Det er mitt hestetips til deg Hadde vært noe det, hadde jeg hat 2000 kr Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Er det noen som vet hvor mange ledige PCI slotter det er i PC-en. Tror det er 3, men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er PC-en til Netshop oppgraderingsvennlig? Joda, her har du mulighet for raskere skjermkort, FX 55 CPU, større harddisk, mer RAM o.s.v, så ja den er finfin til oppgradering senere. Synes selv den gir utrolig mye for pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå