warius Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Eg har sjøpt Asus P4P800 SE og instalerte heile pakken, med Ai Booster men når eg starter programet så kommer det Dette Opp Alle tre besjene kommer opp i den andt minste først så den største så masse av den minste med 5 sekunders mellom rom (oppdaterings intervallane står på 5 sek) Vet ikkje heilt om eg skal plasere dette i overklokking eller noen andre plasser, men folk kan vel hjelpe meg for det om. Endret 15. februar 2005 av warius Lenke til kommentar
Sk@lleBank Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hadde samme problemet selv. Dette er hva asus support sa om saken.. "it works only in countries in which the decimal is separated with point (.) and not with comma (,). The software pop's up error message " ',' is not a valid integer" and does not start. So, this can be solved: Change "Decimal symbol" in language settings, from "," to "."." Du skjønner? Kontrollpanel-Innstillinger for region og språk-tilpass. Osv.. Lenke til kommentar
warius Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Takker mye. Det hjalp heilt 100% Sleppe å overklokke i Bios :!: Wee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå