Gå til innhold

hjelp til 2 ting, innlogging og pets


Anbefalte innlegg

jeg har litt problemer med innlogging. jeg vet det ikke har noe med serverene å gjøre for jeg klarte ikke å logge meg innpå FØR serverene var nede heller, men jeg har jo internet tilkobling og alt så jeg skjønner det ikkehelt. en annen ting er: jeg har tenkt å være NE druid, kan de ha pets? isåfall... hvor kan jeg få og må jeg ha en spesiell lvl for å kjøpe pets?

jeg har ikke så veldig mye peiling på dette spillet, men gleder meg til jeg får spilt det :love::blush:

 

 

EDIT: ingen som kan hjelpe meg? ville satt stor pris på det. tror dere det hjelper hvis jeg ringer supporttelefonen til World of Warcraft Europe eller telenor? at de fisker det. forslag, anyone?

 

ingen? :ohmy:

Endret av meridoc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du registrert deg da?  Men seriøst.. Di folka kan da ikke fiske noe for deg

ja jeg registrerte meg tidligere i dag, klarte ikke å logge meg på da og det var FØR serverne klikka.

 

det er et-eller-annet mystisk med internett forbindelsen våres som jeg ikke liker. :p:nei:

Endret av meridoc
Lenke til kommentar
Seriøst.. Når du spør om Druid kan ha pet gidder jeg faktisk ikke hjelpe deg en gang. Du gidder jo ikke lese igjennom klassende abilities en gang. Denne threaden burde du være FLAU over.  :no:

sorry da! bare lurte. fant ingenting på nettsiden. jeg vet jo seff at de kan forvandle seg til flere dyr, men jeg vet ikke om de kan HA dyr. derfor lurer jeg bare. blir ikke flau av sånt jeg, vettu. må jo lære et sted. ;)

Endret av meridoc
Lenke til kommentar
Seriøst.. Når du spør om Druid kan ha pet gidder jeg faktisk ikke hjelpe deg en gang. Du gidder jo ikke lese igjennom klassende abilities en gang. Denne threaden burde du være FLAU over.  :no:

sorry da! bare lurte. fant ingenting på nettsiden. jeg vet jo seff at de kan forvandle seg til flere dyr, men jeg vet ikke om de kan HA dyr. derfor lurer jeg bare. blir ikke flau av sånt jeg, vettu. må jo lære et sted. ;)

hva med og lese å¨www.wow-europe.com da?

Lenke til kommentar
Seriøst.. Når du spør om Druid kan ha pet gidder jeg faktisk ikke hjelpe deg en gang. Du gidder jo ikke lese igjennom klassende abilities en gang. Denne threaden burde du være FLAU over.  :no:

sorry da! bare lurte. fant ingenting på nettsiden. jeg vet jo seff at de kan forvandle seg til flere dyr, men jeg vet ikke om de kan HA dyr. derfor lurer jeg bare. blir ikke flau av sånt jeg, vettu. må jo lære et sted. ;)

Problemet er jo at du ikke engang gidder å åpne manualen og se der, før du kommer hit og oppretter en helt ny tråd i ett allerede veldig aktivt forum...

 

Trøst deg med at du er ikke alene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...