simalarion Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Kjøpte wow for 6 timer siden, spilte 1 time før mat nå får jeg ikke logget meg på, får beskjed om å prøve senere er det mulig Noen som opplever det samme nå? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Det er nokk linjene til bluecom igjen, blir kastet ut mitt i spill osv, herlig Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det er nokk linjene til bluecom igjen, blir kastet ut mitt i spill osv, herlig Det er nok ikke det. Tror flere har samme problemer. Jeg har blitt disconnecta 2-3 ganger i løpet av 3 timer, og nå får jeg ikke til å logge inn Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er nok ikke bare bluecom. Jeg har ikke fått laget meg account i hele kveld. error på error. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det er nokk linjene til bluecom igjen, blir kastet ut mitt i spill osv, herlig Nei, det er ikke Bluecom, men WoWs egne servere. Det har vært store problemer i hele kveld. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Om en uke så er alle serverne stabile, det kan jeg nesten love dere. Men før den uken er omme må dere nesten leve med litt drops og ustabil lag. Lenke til kommentar
xminator Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er du helt sikkert på at de er stabile om en uke? Om du leste US forumet fra release, så har de sagt "om en uke" i flere månder nå. Blizzard har kjempeproblemer med underperformance på serverene sine. Og har hatt det siden de kjørte final beta i US. Jeg var mildt sagt overrasket over at lootlag fremdeles var tilstede. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg greide endelig å registrere meg i natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå