svalbard Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Unskyld, må bare le. :!: Det at det står at det er virus/trojansk hest og det er folk som absolutt trykker på linken bare fordi de er nyskjerrige. Det er lite dumt. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 HE******* F****** S****** I HE********* JEG ER SMITTET! Get it off from me'!!!! Jeg har nå kjørt Norton 05 og ad-aware men filen Winis.exe kjører fortsatt i bakgrunnen...er jeg kvitt det eller har jeg det fortsatt....det ahr kommet opp en "ekkel" ad i operaen min...hjelp!!!!jeg har også blokka filen winis.exe totalt (den j** fa*nskapen). Jeg skal personlig rævkjøre den personen som lagde denne. !OMG! sitter her med ny pc og den skal ikke på dynga imorra eller i overimorra! er jeg kvitt "det" Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 [21:25:27] <INKA-> Om du får denne linken http://xxxxxxx.xxxxxx.xx/g.geurts1/handcuffs.pif så IKKE gå inn på den, for det er en troiansk hest. den legger inn en port, som gjør til at alle virus har fri adgang til maskinen din. send denne til ALLE Hadde jeg bare blitt advart på forhånd jeg også Uansett jeg har nå logget av MSN for å ikke smitte andre, og jeg har nettopp oppdatert AVG, og det ser ut til å virke. Den har identifisert filen "winis.exe" som mistenkelig. Lenke til kommentar
GA Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Funnet løsning, tror jeg... WINIS.EXE-206CCA0F.pf och HANDCUFFS.PIF-3603D9CD.pf ligger i C:\WINDOWS\Prefetch ta bort disse filene så er det vekk! Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 de er msn som har virus på servern deres. hadde dokke hat et virus prog så kunne dokke ikke tatt imot disse filene Lenke til kommentar
overtrip Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Funnet løsning, tror jeg...WINIS.EXE-206CCA0F.pf och HANDCUFFS.PIF-3603D9CD.pf ligger i C:\WINDOWS\Prefetch ta bort disse filene så er det vekk! var inne der og sletta men sletta også en som het wini.exe et ellerannet... var vell ikke noe viktig???? greit da så var det ikke sånn QUOTE'en virka Endret 15. februar 2005 av overtrip Lenke til kommentar
rottert Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 de er msn som har virus på servern deres. hadde dokke hat et virus prog så kunne dokke ikke tatt imot disse filene Du tar nok feil der. Er ikke msn som har virus på serveren. Det er maskinene som mottar viruset som sender linken. Lenke til kommentar
GA Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) de er msn som har virus på servern deres. hadde dokke hat et virus prog så kunne dokke ikke tatt imot disse filene Hæ? Har testet "viruset" på 3 PCer nå, alle med SP2 og fullt oppdaterte på Windows Update. En PC med Norton, en med AVG free edition og en med F-Secure, alle oppdaterte. Ingen av dem klarte å hindre det i det hele tatt... Tror ikke dette kommer fra MSN sine servere heller! Ganske overbevist om at noen har funnet et hull i MSN og hatt det moro med det! Spres visst bare internt mellom kontakter i MSN... overtrip: For din del håper jeg ikke det... Har ikke sjekket hva den gjør men... Endret 15. februar 2005 av GA Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Funnet løsning, tror jeg...WINIS.EXE-206CCA0F.pf och HANDCUFFS.PIF-3603D9CD.pf ligger i C:\WINDOWS\Prefetch ta bort disse filene så er det vekk! var inne der og sletta men sletta også en som het wini.exe et ellerannet... var vell ikke noe viktig???? Virker ikke, Jeg slettet filene og restartet, men "winis.exe" kjører fremdeles i bakgrunnen. AVG virket forresten heller ikke Lenke til kommentar
larsr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fikk den jeg også. Trodde det var .gif det sto. Skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg trykte på åpne!! Her er litt info om den, eneste jeg fant der ute: http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyc...%5FHANDCUFF%2EA Har pc-chillin 2005. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 viruset var ca 155 kb, jeg fikk det av 5 personer samtidig :\ alle ble offline etterpå... jeg lastet det ned men en kompis sa det var virus så jeg sletta det Lenke til kommentar
GA Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hmmm, fungerte her Bluesky... Prøve å finne en annen løsning! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Viruset er ikkje på den servern der lengre i allefall... Noken som har det? kunne tenkte meg og teste det på ein virituel pc her. Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skjønner ikke hvorfor folk bruker MSN, utsatt for alt mulig rart der. Bruk mirc eller no isteden Når alle man kjenner bruker MSN så har man jo ikke noe valg da. Kan liksom bruke Trillian men det er ræva i forhold. Etter at jeg ble infisert og meldingene ble sendt ut i hytt og pine så slo jeg bare av maskinen i panikk i håp om at det kunne hjelpe. - Jeg burde vel kanskje heller bare dratt ut nettverkskabelen, men så raskt tenkte jeg ikke Kan det være at jeg ikke har viruset nå siden jeg slo av maskinen mens det starta? Hva med Norton - fjerner det viruset enda? Er det noen beskrivelser eller quickfix'er ute for å eventuelt fjerne det? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Ingen fare lengre? Eller er det kommet ein ny adresse? den der jo død. Testa med Windows 2000, men det skal jo ikkje ha noke og sei. MSN 7 Beta. i Virituel pc. Eller har eg feil adresse? Endret 15. februar 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Serveren er vel overbelastet, den kommer nok tilbake snart Lenke til kommentar
notalive Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg fikk samma linken, men jeg måtte kopiere linken å deretter lime den i addresselinja, bruker opera, så lasta jeg den ned slik Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Har ikkje slike sider vist antall mb/gb pr time... slik at den blir automagisk skrudd av. Prøvde med firefox... funka ikkje. Endret 15. februar 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 http://venes.org/bilder/div/msnvirus.JPG Ingen fare lengre? Eller er det kommet ein ny adresse? den der jo død. Testa med Windows 2000, men det skal jo ikkje ha noke og sei. MSN 7 Beta. i Virituel pc. Eller har eg feil adresse? samma her. Fikk bare NOT FOUND . Lucky one Lenke til kommentar
larsr Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Trend har gitt den ett nytt navn: WORM_BROPIA.O. Info: http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyc...e=WORM_BROPIA.O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå