.V. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Bare ikke si ifra til noen, fin-fin måte å fjerne "n00bz" fra nettet på! Vet ikke med deg, men jeg foretrekker å snakke med søte jenter på msn istedenfor istedenfor å snakke med pro's, trist om de alle hadde logget av Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Bare ikke si ifra til noen, fin-fin måte å fjerne "n00bz" fra nettet på! Vet ikke med deg, men jeg foretrekker å snakke med søte jenter på msn istedenfor istedenfor å snakke med pro's, trist om de alle hadde logget av Jeg har det ultimate. En fin nerdejente på msn. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Bare ikke si ifra til noen, fin-fin måte å fjerne "n00bz" fra nettet på! Vet ikke med deg, men jeg foretrekker å snakke med søte jenter på msn istedenfor istedenfor å snakke med pro's, trist om de alle hadde logget av Jeg har det ultimate. En fin nerdejente på msn. Du er heldig, de er sjeldne... Av 60 000 brukere her på forumet er det kanskje 3-4 sånne. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Her er en lik tråd, men riktig plassert. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg