TSP Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det beste er vel alltid å spørre den som sender hva det er først (gjør alltid jeg....) dessuten syns jeg det er ganske enkelt å sortere ut hva av det som dukker opp som er noe useriøse greier. (Det har rett og slett noe med å kjenne kontaktene sine og sånn .) TSP Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg er en dust. Fra nå av skal jeg spørre alle som sender noe om hva det er. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg er en dust. Fra nå av skal jeg spørre alle som sender noe om hva det er. God idè! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Slik ser det ca ut: LOOK! h**p://members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif :-O Har fått sånn et par ganger idag, uten å trykke på linken seff. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Slik ser det ca ut:LOOK! h**p://members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif :-O Har fått sånn et par ganger idag, uten å trykke på linken seff. Det finnes flere av dem... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Takk for den du! Er litt mer obs på ting nå. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Nei, det er kun teksten foran som er forandret. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Det er også denne http://members.chello.nl/g.geurts1/handcuffs.pif Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Nettopp den jeg ga da men Lenke til kommentar
StrikeEagle Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 LOL....Vær litt forsiktige når dere poster linker.Det var liiiiiike før av gammel surfervane bare klikket på linken... jeez christ.=) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jeg fikk ørten folk som poppa opp med samme linken, men man tar jo ikke imot når en søt jente sier: ROFLMAO HANDCUFFS LOL. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 LOL....Vær litt forsiktige når dere poster linker.Det var liiiiiike før av gammel surfervane bare klikket på linken... jeez christ.=) Jeg sjulte min med hxxp Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Nettopp den jeg ga da men Så litt feil... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fikk den nå nettopp jeg, trykket på linken og greier og greier, men fikk bare "bad url" eller noe jeg. Prøvde meg med view-source: og siden men fikk ikke sidne opp jeg. Nå skjønner jeg jo at det egentlig var like greit. til nettverk som ikke alltid vil koble til ting! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Bare ikke si ifra til noen, fin-fin måte å fjerne "n00bz" fra nettet på! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Bare ikke si ifra til noen, fin-fin måte å fjerne "n00bz" fra nettet på! Oisann, nå var plutselig 10 stk frakoblet på msn-lista mi. Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Når dere er smarte nok til å åpne .pif-filer i sånne linker, så fortjener dere skjebnen dere møter.. Håper dere har lært dere en lekse.. Både for deres egen skyld, og for alle i deres MSN liste Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Når dere er smarte nok til å åpne .pif-filer i sånne linker, så fortjener dere skjebnen dere møter.. Håper dere har lært dere en lekse.. Både for deres egen skyld, og for alle i deres MSN liste Så du sier at alle som åpner .pif filer er dumme? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Så ukritisk som jeg er, trykte jeg på linken, men siden kom ikke opp. Fikk bare melding fra en rar fyr der det var et svært smilefjes og den stygge linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg