Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Det som skjer er at du får en link, og når du åpner linken får du tilbud om å laste ned en fil som heter handcuffs. Hvis du åpner fila så kommer det et bilde med en dame som har du håndjern (handcuffs) på seg. Litt senere kommer DOS opp som innstalerer viruset automatisk og den gjør at du sender linken til alle msn kontaktene dine. Jeg vet ennå ikke hva viruset gjør, utenom at den sender det videre men pass dere opp for den! MVH. Rune F. EDIT: Viruset gjør i allefall sånn at MSN messenger ikke fungerer lenger. EDIT 2: Beklager feilpost. Endret 15. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Takk for advarselen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Fikk det nettopp. Absolutt ALT klikka, brannmurene fucka seg helt, ALT sammen gikk rett i dass! Gikk heldigvis å restarte dataen. Edit: Fikk sletta mappa før jeg restarta, nå ser alt ut til å være normalt. Endret 15. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) stemmer.. var på tur og åpne fila i sta men åpna den ikke! jeg trykkte på linken men åpna ikke pif fila! jeg har vell ikke viruset da? jeg avbrøt den nedlastinga Endret 15. februar 2005 av geedoo Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 stemmer.. var på tur og åpne fila i sta men åpna den ikke!jeg trykkte på linken men åpna ikke pif fila! jeg har vell ikke viruset da? ja avbrøt de nnedlastinga Siden du ikke åpna fila så har du viruset på pc'en men det har ikke spredd seg og kommer ikke til å gjøre det hvis ikke du åpner den. Alt du trenger å gjøre er å slette fila og så er du like ren som du var før du lasta ned fila Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 EDIT: Viruset gjør i allefall sånn at MSN messenger ikke fungerer lenger. Restart msn. Det hjalp vertfall for meg. Pen dame på bilde som kom opp da Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 La meg gjette... dere er faste IE-brukere? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Mappa åpnet seg selv her. Det sto noe med ROFLMAO og en link, plutselig hadde jeg hele dritten åpnet. Woho... Edit: Har brukt Firefox siden tidenes morgen.. Endret 15. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 EDIT: Viruset gjør i allefall sånn at MSN messenger ikke fungerer lenger. Restart msn. Det hjalp vertfall for meg. Pen dame på bilde som kom opp da Fungerte ikke hos meg... Jeg måtte laste ned msn på nytt. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 fikk ikke noe dame Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 *skriker ut noe om dumme folk som klarer å skaffe seg virus på de merkligste måter* Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 La meg gjette... dere er faste IE-brukere? Er sånn hos FireFoxkbrukere også... Er en selv! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 La meg gjette... dere er faste IE-brukere? Nei. du får en melding via msn, som sier noe som "WTF hadcufs.pif". Når du trykker på denne linken kommer det bilde av ei dame og meldingen blir automatisk sendt videre til alle som er online på msn.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 *skriker ut noe om dumme folk som klarer å skaffe seg virus på de merkligste måter* Hvordan er det mulig? Heter å være godtroende... Lenge sia sist jeg fikk noe sånt over msn/andre im programmer så jeg trykket i god tro, jaja. Tid for å være overskeptisk igjen da. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fikk nettoppp, men det kom siden kan ikke finnes eller noe.. FLAKS tydeligvis!!! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 noen som gidder og sende meg dama? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 noen som gidder og sende meg dama? Selv om ho er fin så er det ikke verdt det... Tror jeg Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Bare for info: Meldingen begynner med: LOOK!"link chello et eller annet" OMFG!"Link Chello et eller annet" Fått den av 4 stk, var misstenksom og trykket ikke. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hehe, fikk ei feilmelding jeg ikke husker noe av. Men regner med det var mozilla som reddet meg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) noen som gidder og sende meg dama? Selv om ho er fin så er det ikke verdt det... Tror jeg bare bildet lissom edit: har firefox, fikk dritten fordet var bare og trykke ctrl alt del og avslutte handcuffs.pif Endret 15. februar 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg