Gå til innhold

info om d500 og s700i


bac0n

Anbefalte innlegg

Slark på høyre side av tastaturet også på min, men det har ikke blitt verre. Regner med at det har vært slik fra jeg kjøpte den. for det gikk ikke lenge før jeg oppdaget det. Ser også en del andre av dere har samme erfaring.

 

Så lenge det er noe som ikke forverrer seg, har jeg ikke problemer med å leve med det. Slarken er kun i lukket tilstand.

 

Ellers har jeg vært meget fornøyd med telefonen, med unntak av at den ikke kan vibrere samtidig med varseltoner for kalenderpåminnelse. Man kan heller ikke velge mellom ringetonene for slik varsling. Det er begrenset til 4 toner, som ikke lyder all verden. Savner også mulighetene fra f.eks Siemens og Nokia, der man kan få telefonen inn i Windows' filbehandler og flytte bilder og ringetoner til og fra telefonen. På Samsung gjøres dette kun i et eget program. Men det fungerer da!

 

Ellers er lyden i telefonen meget bra, og kameraet er helt i toppen blant 1-megapixel (1,3) kamera på markedet. Displayet er blant de aller beste. Flere funksjoner vi har savnet på Samsung (BT, skikkelig kalender og adressebok, skikkelig IR osv er med i D500. At den ser utrolig stilig ut, skader heller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den klart største begrensingen til Samsung (generelt) har under lang tid vært og er halveis gjennomtenkte og gjennomførte funksjoner og dårlig OS/menysystem.

Det er iallefall derfor jeg ikke eier en Samsung idag.

 

Selv ville jeg heller ha valgt den noe større S700i, litt større som sagt, men en knakende god telefon.

Lenke til kommentar
Savner også mulighetene fra f.eks Siemens og Nokia, der man kan få telefonen inn i Windows' filbehandler og flytte bilder og ringetoner til og fra telefonen. På Samsung gjøres dette kun i et eget program. Men det fungerer da!

Hva mener du?

Jeg får opp mobilen som en bluetooth-enhet og kan kopiere til og fra mappene på telefonen med windows filbehandleren.

Lenke til kommentar
Den klart største begrensingen til Samsung (generelt) har under lang tid vært og er halveis gjennomtenkte og gjennomførte funksjoner og dårlig OS/menysystem.

Det er iallefall derfor jeg ikke eier en Samsung idag.

 

Selv ville jeg heller ha valgt den noe større S700i, litt større som sagt, men en knakende god telefon.

Jeg mener at det ikke gjelder for D500. Kan ikke sammenligne med andre Samsungtelefoner. Det kommer nok an på hvilken telefon du har hatt før. Selv hadde jeg Nokia 6100, og merker litt småproblemer med overgangen. Men menyene og løsningene ellers synes jeg fungerer veldig greit. D500en overrasket meg faktisk veldig positivt. :)

Kunne ikke falt meg inn å kjøpe S700i over D500. :nei:

Den er jo så mye større, og den snu-rundt-på-hele-telefonen -funksjonen er irriterende. (Ja, har prøvd den). Men det er selvsagt en smakssak. ;)

Lenke til kommentar
Savner også mulighetene fra f.eks Siemens og Nokia, der man kan få telefonen  inn i Windows' filbehandler og flytte bilder og ringetoner til og fra telefonen. På Samsung gjøres dette kun i et eget program. Men det fungerer da!

Hva mener du?

Jeg får opp mobilen som en bluetooth-enhet og kan kopiere til og fra mappene på telefonen med windows filbehandleren.

Dette kommer helt an på driverne og programmet du benytter til overføringen.

 

Hos meg kommer D500 opp som egen mappe, akkurat som K700i gjør og t610 og t630 gjorde før den.

 

Helt perfekt!

Lenke til kommentar
Ellers har jeg vært meget fornøyd med telefonen, med unntak av at den ikke kan vibrere samtidig med varseltoner for kalenderpåminnelse. Man kan heller ikke velge mellom ringetonene for slik varsling. Det er begrenset til 4 toner, som ikke lyder all verden.

så du kan ikke bruke mp3'er som ringetone samtidlig som telefonen vibrerer? :ermm:

men hvis jeg har forstått riktig, så går dette kun uten? måtte bare høre etter for sikkerthets skyld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...