Gå til innhold

info om d500 og s700i


bac0n

Anbefalte innlegg

lurte på ett par ting. vurderer å kjøpe meg d500, og trener litt info fra folk som har telefonen.

 

er slide-systemet bra laget? har sett sånne løsninger som fort går i stykker :cry:

 

og hvis noen har s700i lurer jeg på om det fort blir irriterende å lokke den opp ogg igjen hver gang man får melding. og den virker utrolig stor og klumpete når den er i åpen tilstand. :hmm:

 

har en s700i som jeg ikke har begynt å bruke enda, for vurderer å sende den inn igjen eller selge den :whistle:

 

hvem av telefonene er best?

 

håper på svar asap :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er slide-systemet bra laget?

 

Jeg vil si at dette virker ganske solid, hvertfall på min D500 :) Den går lett opp og ned og ingen knirking eller slikt.

Hvem av telefonene som er best, tør jeg ikke uttale meg om. Har bare prøvd D500 mest, men det finnes utallige diskusjoner om dette fra før av også.

Lenke til kommentar

Sliden på min telefon har en liten feil...når jeg trykker telefonen ned på høyre side i sammenfoldet form, så merker man at den gir etter/slarker (ca 1mm.) Om det blir verre i løpet av de neste dagene, så kommer jeg til å heve kjøpet, eventuelt få ny telefon!! Er ikke noe jeg vil godta på en relativt dyr telefon!

 

Men ser man bort fra dette, så er slidesystemet meget solid, og ikke minst SEXY ;)

Lenke til kommentar
Sliden på min telefon har en liten feil...når jeg trykker telefonen ned på høyre side i sammenfoldet form, så merker man at den gir etter/slarker (ca 1mm.) Om det blir verre i løpet av de neste dagene, så kommer jeg til å heve kjøpet, eventuelt få ny telefon!!

Ja, lykke til :D

Ja, og da mener du at dette ikke lar seg gjøre??

Er jo helt klart en produksjonsfeil.... skal ikke slarke etter 1 ukes bruk!!

Hadde vi snakket flere måneder, så ville jeg ikke brydd meg om det, da det ville vært slitasje....kan ikke kalle dette slitasje når den er blitt brukt i bare en uke!!

Hadde telefonen kostet 1000kr og ikke drøye 4000kr, så ville jeg heller ikke brydd meg, da jeg ikke vil forventet bra byggekvalitet på en billig telefon med slidefunksjon (jada, vet det ikke finnes så billige telefoner med slide)!

 

Dessuten synes jeg kundeservicen til NymoenData virker så bra, at jeg tviler på at jeg vil få noen problemer med reklamasjon!

 

Edit: Dessuten synes jeg den har blitt verre i løpet av de siste dagene!

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar

Jeg må si meg veldig fornøyd med Samsung D500. Har hatt den noen dager nå. Var litt i tvil om hvordan slide-funksjonen fungerte i praksis. Var innom og testet den på elkjøp og jeg var ikke i tvil et sekund. Deilig design og oser kvalitet.

 

@Duckhunter

Hvis du føler at telefonen har en mangel så er nok butikken eller i det minste samsung villige til å ordne det. Skal nok ikke være noe særlig slark, og iallefall ikke en hel mm.

Min gir litt etter, men det er så lite at det skal være sånn så lenge telefonen er hovedsaklig plast.

 

Anbefaler telefonen til alle andre! :D

Lenke til kommentar
Jeg må si meg veldig fornøyd med Samsung D500. Har hatt den noen dager nå. Var litt i tvil om hvordan slide-funksjonen fungerte i praksis. Var innom og testet den på elkjøp og jeg var ikke i tvil et sekund. Deilig design og oser kvalitet.

 

@Duckhunter

Hvis du føler at telefonen har en mangel så er nok butikken eller i det minste samsung villige til å ordne det. Skal nok ikke være noe særlig slark, og iallefall ikke en hel mm.

Min gir litt etter, men det er så lite at det skal være sånn så lenge telefonen er hovedsaklig plast.

 

Anbefaler telefonen til alle andre! :D

Vel, ved nærmere ettertanke og målinger, så må jeg vel gå litt tilbake på det jeg skrev.... 1mm er jo mye mer enn slarken egentlig er. Prøvde å måle med linjal, og riktig lengde slark ble ca. 0,15 mm (vanskelig å få en helt nøyaktig måling)!!

 

Maedox: Kan det være ca. 0,15 mm slark du også har?

 

Synes likevel det er merkelig siden den ikke var slik ny...kanskje dette skjer med alle d500 når de er brukt noen dager (en naturlig glippe/slark som kommer når telefonen blir tatt i bruk)???

 

Men ikke misforstå meg, synes telefonen er helt fenomenal på alle mulige måter :thumbup:

Lenke til kommentar
bla bla bla

Vel, ved nærmere ettertanke og målinger, så må jeg vel gå litt tilbake på det jeg skrev.... 1mm er jo mye mer enn slarken egentlig er. Prøvde å måle med linjal, og riktig lengde slark ble ca. 0,15 mm (vanskelig å få en helt nøyaktig måling)!!

 

Maedox: Kan det være ca. 0,15 mm slark du også har?

 

Synes likevel det er merkelig siden den ikke var slik ny...kanskje dette skjer med alle d500 når de er brukt noen dager (en naturlig glippe/slark som kommer når telefonen blir tatt i bruk)???

 

Men ikke misforstå meg, synes telefonen er helt fenomenal på alle mulige måter :thumbup:

Er noe sånn på min også ja. Har vært sånn hele tida. Plager ikke meg, og jeg er overbevist om at det ikke er en feil. ;)

Koster for mye å lage noe som er helt perfekt og uten slark vet du.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden blir 0,15 mm målt med linjal, eller skyvelære for den del?

Er ikke dette bare tull da.

Prøvde for moro skyld på min egen. Men om slarken, eller bevegeligheten, eller hva man skal kalle det, er en 0,3 mm, eller 0,7 mm ytterst er jo nærmest håpløst å si.....

Vil kalle min for fast og fin jeg.

Kommer jo an på hvordan man ser det....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...