knuto Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hallo! Eg eg av dei som faktisk brukar WAP (GPRS) veldig mykje på mobiltelefonen, men no har det oppstått eit problem. Som eg skreiv i tittelen har eg Siemens M55, og er ikkje interresert i å kjøpe ny på lange tider. Problemet no er at eg bare kan surfe på små (wap)sider som wap.netcom.no osv. Dersom eg f.eks. prøvar meg på andre ting som f.eks. ein RSS-feed som kanskje er litt stor, som f.eks. denne, får eg oftast meldinga "Den forespurte siden er for stor for det ledige minnet", men av og til "Feil: Tidsavbrudd ved forespørsel.". Den siste kan jo vere serveren som er treig e.l. Men av ein snodig grunn kan eg aldri laste ei side frå home.no.net (uansett størrelse) pga. tidsavbrudd. Dette gjekk før, og eg har ikkje endra instillingane. Dessutan har eg sjekka at det ikkje er satt på tidsavbrudd på GPRS. Den første er eigentleg heilt uforståeleg. Eg har ikkje satt nokon grense på kor mykje det skal gå ann å laste ned. Eg har og sjekka at det er 470 KB ledig minne, så det skulle ikkje vere noko hindring. Ettersom eg skal på ferie til helga er eg no heilt febrilsk etter ei løysing til dette problemet. Eg kan ikkje klare ein ferie utan internett. Så hekta er eg Endret 15. februar 2005 av knuto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå