Oddbear1 Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Problemet mitt er at pcn min av og til henger seg. Jeg har satt opp spenningen litt og litt på prossesor og det ser ut til å hjelpe litt hver gang. Men hvor høy spenning kan man kjøre på en AMD XP 1700 uten å svi hardware? Her er mine data: Amd XP1700 Geforce 3 ti200 Chieftec 340w powersupply 768mb ddr ram Abit k7 hovedkort Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Danny Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 har hørt om folk som har kjørt over 2 volt uten å svi den,du kan trygt sette op volten hvis du har bra kjøling men du korter levetiden på cpu`en Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hva ligger temperaturen din på? Skal ikke være noe vits i å øke spenningen over default hvis du kjører standard hastighet, men jaja, hvis d funker of du har bra kjøling så peis den opp til 1,85 med en gang. (antar det er det høyeste hk'et ditt takler uten videre mods..) Lenke til kommentar
Oddbear1 Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Spenningen står på 1.85v nå og temperaturen er ca 35-grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå