Gå til innhold

en gåen kondensator?

Complexity

Anbefalte innlegg

har en irriterende hylelyd fra hovedkortet!! og denn lyden forsvinner når jeg spiller\når hardisken jobber. ikke fra noen av viftene, og ikke fra hardisken (som jeg først trodde siden lyden forsvinner når pc'en jobber) høres ut som det kommer bake med hovedkortet.. ca der det interegrerte lydkortet ligger... når jeg spiller av musikk så blir det en mørkere tone i hylingen..

snakket med noe folk og trodde at det var en ødelagt kondensator som stopper å lage lyd, når det er mer belastingn på psu!

fikk beskjed om at pc'en kom til å fungere fint videre.. helt til kondensatorer dør :cry: ..

hvordan kan dette ha skjedd sånn plutselig? og går det ann å reparere?

har asus k8n deluxe edition hovedkort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet at noen (alle?) nettbutikker refunderer fraktkostnaden du måtte ha om du sender en vare som det er feil på til retur? Bare scan sandingskvitteringen og send den til webshoppen. Oppgi hva du måtte betale for pakken, kontonr osv. Norgespakke er 110,- sist jeg sjekka, og jeg jobber selv med PiB.

Lenke til kommentar

Om du lurer på om det er en kondensator som er gåen kan du se om det er noen av kondensatorene som buler litt på toppen.

Om lyden kommer tilbake kan du også stikke hodet inn i PC'en og skjekke nøyaktig hvor lyden kommer fra.

Du vil aldri greie å lodde på/av kondensatorer på et hovedkort med et positivt utfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...