Jüden_Maista Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hei, lurte på om noen kunne hjelpe meg. Har problemer med PC'en min og aner ikke hva det kan være.. Når jeg spiller spill, så går det fra 3 sec til 30 min så blir skjermen helt svart, og maskinen må omstartes. Har kjørt memtesting og harddisk testing. Prøvd med diverse drivere, og formatert 2 ganger... har ingen anelse hva det kan være.. (direct X testene funker som bare det). ((Er ikke tempraturproblem heller)). Håper en snill sjel kunne hjelpe meg til å finne ut hva som er galt.. -mvh meg Ps. Dette gjelder X-2 og Never winter nights, har nyeste drivere, kjører xp pro corperate sp1 (prøvd med sp2 oxo), Pc'en jeg sitter på: Gainward geforce6800LE, 1024 DualChannel TwinMos, MSI K8N Neo2 Platinum HK, AMD64 3500+ Boxed. Endret 15. februar 2005 av Jüden_Maista Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 skjermkortet er problemet... jeg har samme skjermkort selv og må returnere det... tragisk men sant det er en produksjons feil på Gainward sine 6800le kort! Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 somoftest er de skjermkorte (drivere eller harware) mm ka spill de gjelder alle eller bare ett? Lenke til kommentar
Jüden_Maista Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hmmm.. fant nettopp ut at kortet jeg kjøpte muligens har blitt fiksa på med riva tuner.. er skikkelig n00b, er det en enkel måte å få den tilbake til normalen? PS. X-2 og Nwn Endret 15. februar 2005 av Jüden_Maista Lenke til kommentar
Jüden_Maista Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Var ikke tveaking som var problemet. Sender kortet inn til reklamasjon. Takk skal dere ha for hjelpen -mvh meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå