Imho Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg var på lan for 4 mnd siden eller noe , og da lasta jeg over en mp3 mappe av en venn, men denne mappen er simpelten umulig og slette. Har prøvd alt : delete . shit + delete osv osv . Den er ikke skrivebeskyttet , og jeg får sletta den fra pc'en og fra papirkurven , men neste gang jeg starter pc'en er luringen der igjen, jeg vil gjerne slette den mappen , har som sagt slitt med dette problemet i nesten 5 mnd. På forrhånd takk. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Start dataen i sikkehetsmodus, da går det nok. Lenke til kommentar
TuxMaster Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Prøv å først slette innholdet i fila, kanskje det forsvinner da.... Lenke til kommentar
Imho Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Det er ingen ting i mappa. Alt er slettet. Borsett fra mappa Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvilken feilmelding er det du får opp? Får du ikke slettet den selv om du starter i sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
Imho Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 JEg får ikke opp noen feilmelding. Les første post så ser du at jeg sier at jeg får sletta det , men den kommer tilbake når jeg starter pc'en på nytt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Min feil. Hva heter denne mappen? Vet at mapper som "min musikk" og "mine bilder" kommer tilbake til mine dokumenter når du restarter pc-en. Lenke til kommentar
Imho Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Den heter " Karl mp3 " Er en mappe jeg har lagd. Ikke noe sånn Mine dokumenter oppleg . Blir nøtt til og formatere snart uansett Takk for svar . Endret 16. februar 2005 av Imho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå