Pels Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 kvifor skall eg kutte hull i kabinettet?? hvorfor skal du modde i det hele tatt da? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 når eg skall montere vindue skall eg vell ta vekk den side døra som er og sette på denne?? Du får ikke en dør, men et vindu. Du må frem med stikksaga og sage ut hull til vinduet. Masker med maskeringstape, tegn opp, sag med stikksag som har metall blad montert. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Må eg det!!! har noen en link til en guide som det står kordan eg gjør det?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Kan det styles med ting fra microplex?? son som vinduer, neon lys osv.??? kan ihvertfall styles med neon lys vinduer også hvis du har tenkt det, med mindre det er et veldig lite kabinett det er et AOpen H600B . er et midi oi shit, jeg føler med deg. det kabinettet suger ille. men uansett, det er ikke poenget, alt kan moddes, skjær ut vindu, men behold den luftegreia i sidedøra. Må eg det!!! har noen en link til en guide som det står kordan eg gjør det?? hva med casemod guiden til natrium? tror den er sticky i worklogs eller casemods, er ikke helt sikker Endret 16. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kan det styles med ting fra microplex?? son som vinduer, neon lys osv.??? kan ihvertfall styles med neon lys vinduer også hvis du har tenkt det, med mindre det er et veldig lite kabinett det er et AOpen H600B . er et midi oi shit, jeg føler med deg. det kabinettet suger ille. men uansett, det er ikke poenget, alt kan moddes, skjær ut vindu, men behold den luftegreia i sidedøra. hvorfor suger det "ille"...? Det har en god og kjmpe stille strømforsyning og det er god plass til å skru! Kan du ikke komme med noen gode grunner? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 det er trangt å bygge i, skrøpelig metall, ingen kjøling til hardiskene, du må drive å ta av fronten for å få inn og ut cd rom, det er et helvetes rot med alle små meningsløse ledningene som ligger der. jeg ble noe sinnsykt skuffa når jeg skulle bygge i det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Kan det styles med ting fra microplex?? son som vinduer, neon lys osv.??? kan ihvertfall styles med neon lys vinduer også hvis du har tenkt det, med mindre det er et veldig lite kabinett det er et AOpen H600B . er et midi oi shit, jeg føler med deg. det kabinettet suger ille. men uansett, det er ikke poenget, alt kan moddes, skjær ut vindu, men behold den luftegreia i sidedøra. hvorfor suger det "ille"...? Det har en god og kjmpe stille strømforsyning og det er god plass til å skru! Kan du ikke komme med noen gode grunner? Rykende_Kaffe med sin usaklige, uvitenhet. Kabinettet er meget bra. Kvalitet ja! Design ja! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 noen bare elsker å være kverulanter og kjøre tråder mest mulig off topic. uansett, jeg har bygget i det kabinettet og vet at det ikke er bra nok, vertfall ikke etter mine krav. men utseende er ikke så ille, det skal nok gå helt fint å modde det, men ikke kutt for mye i de skrøpelige metallplatene Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 det er trangt å bygge i, skrøpelig metall, ingen kjøling til hardiskene, Ånei, for det er jo ikke plass til 2 vifter foran på siden av kabinettet. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 det er trangt å bygge i, skrøpelig metall, ingen kjøling til hardiskene, Ånei, for det er jo ikke plass til 2 vifter foran på siden av kabinettet. det er snakk om denne modellen eller? hvis det er det, nei det er kun en vifteplass i kabinettet og den er bak Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) det er snakk om denne modellen eller?hvis det er det, nei det er kun en vifteplass i kabinettet og den er bak Venstre side foran på kabinettet. Er ikke hull i døren, det må man lage selv. Men det er 2 vifteplasser der. Endret 16. februar 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 det er snakk om denne modellen eller?hvis det er det, nei det er kun en vifteplass i kabinettet og den er bak Venstre side foran på kabinettet. Er ikke hull i døren, det må man lage selv. Men det er 2 vifteplasser der. det er jo rett og slett bare idiotisk, akkurat som mange av de andre løsningene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 viss det er så ille så kan dere komme med andre forslag på kabinetter fra netshop til maks 900kr med strømforsyning. som er lett og modde!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 viss det er så ille så kan dere komme med andre forslag på kabinetter fra netshop til maks 900kr med strømforsyning. som er lett og modde!! Det er ikke ille, det er et kjempe bra kabinett. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 viss det er så ille så kan dere komme med andre forslag på kabinetter fra netshop til maks 900kr med strømforsyning. som er lett og modde!! Det er ikke ille, det er et kjempe bra kabinett. kjempe bra kabinett er vel litt å ta i, men det funker å modde, ikke noen problemer med det. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) det er trangt å bygge i, skrøpelig metall, ingen kjøling til hardiskene, Ånei, for det er jo ikke plass til 2 vifter foran på siden av kabinettet. det er snakk om denne modellen eller? hvis det er det, nei det er kun en vifteplass i kabinettet og den er bak For det første så er det IKKE dårlig kvalitet på dette kabinettet, har det selv til en av mine maskiner og jeg har bygget flere maskiner til andre i dette. For det andre er det ikke 1 men 5 vifteplasser i dette, det er en bak og to på hver side foran,disse tar inn luft fra de hullene i bege sidedørene. I mitt står det et rimelig bra skjermkort+ en overklokka XP og to disker , har overhode ingen problemer med varmen i dette og jeg bruker 2 vifter, som kjører på halv hastighet. I tillegg leveres dette kabinettet med en meget bra og stillegående strømforsyning. Så jeg vil si at du snakker tull her Specifications Housing Material: Metal Housing Type: Super Middle-tower Main Board Size: ATX/microATX/Full AT/flexATX, 12"(305mm) x 9.6"(244mm) ATX M.B. Disk Drive Bays: 5.25" x 4/0, 3.5" x 2/1 (external/internal), 3.5" HDD cage x 2 (option) Dimensions: 18.1"(D) x 7.87"(W) x 18.0"(H) / 460mm(D)x200mm(W)x457mm(H) Power Supply: 400/350/300W ATX 12V (ball bearing fan) high efficiency, UL/CSA/CE/VDE/S/D/N/ FI/FCC /DoC certified Front USB & Audio: 2 USB / Ear phone / Mic. In / 6pin or 4pin 1394 (Optional) Ventilation: 8cm Optional DC fan x 5 (1 installed, 4 option) FCC, CE and Novell: Ready Net Weight: 20.0 lbs. / 9.1 kg Gross Weight: 21.5 lbs. / 9.8 kg Volume: 2.5 cu. ft. Ventilation: 8cm Optional DC fan x 5 (1 installed, 4 option) Endret 18. februar 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå